0

Noutatile Hyundai la Salonul Auto de la Geneva 2017

Noul membru al familiei i30 se remarca prin designul atemporal, asemenea modelului in cinci usi, completat de eleganta si versatilitatea caroseriei wagon. Versiunea Wagon va fi lansata in Europa in a doua parte a anului curent.

„Proiectata, dezvoltata, testata si fabricata in Europa, noua generatie Hyundai i30 reprezinta ADN-ul marcii in regiune”, a declarat Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer al Hyundai Motor Europa.

Pe langa designul elegant, Hyundai i30 Wagon dispune de o capacitate de depozitare de 602 litri, care poate ajunge pana la 1.650 litri prin rabatarea banchetei din spate. Mai mult, al doilea membru al familiei i30 ofera spatii suplimentare de stocare sub podeaua portbagajului. Lungimea totala a autovehiculului este de 4.585 mm, cu 245 mm mai mare decat cea a versiunii cu cinci usi.

Hyundai a dezvaluit, in cadrul Salonului International Auto de la Geneva, conceptul FE Fuel Cell. Noul model evidentiaza angajamentul producatorului auto de a dezvolta autovehicule pe baza de pila de combustie, parte integranta din viziunea marcii de a lansa, pana in anul 2020, 14 noi modele cu emisii reduse.

La inceputul anului 2017, odata cu organizarea Forumului Davos World Economic, Hyundai Motor Company s-a alaturat programului Hydrogen Council, o initiativa globala care are ca scop promovarea, dezvoltarea si comercializarea autovehiculelor pe baza de pila de combustie. Compania inregistreaza doua decenii de cercetare in domeniul proiectarii modelelor pe baza de hidrogen. ix35 Fuel Cell, respectiv Tucson Fuel Cell in unele piete, care a devenit in anul 2013 primul autovehicul Fuel Cell produs in serie, este comercializat in prezent in 17 tari din lume.

„Conceptul FE Fuel Cell reprezinta un pas important in dezvoltarea tehnologiei pe baza de hidrogen, precum si pentru infiintarea Hydrogen Society, o comunitate care aduce o contributie semnificativa la indeplinirea cerintelor de protectie a mediului inconjurator”, a declarat Woong Chul Yang, Vicepresedinte al Hyundai Motor Company.

Denumirea conceptului – FE (Future Eco) – reflecta tehnologia inovatoare, care completeaza calitatile ecologice ale autovehiculului. Una dintre cele mai importante caracteristici este umidificatorul intern de aer, care recicleaza apa emisa in sistem, pentru a crea o atmosfera confortabila la bordul vehiculului.

Forma fluida a caroseriei FE Fuel Cell este inspirata de cursivitatea apei – singurul tip de emisie generata. In plus, in partea din spate, fantele de ventilatie au fost integrate pentru a imbunatati performantele aerodinamice.

Ioniq face parte din strategia Hyundai la nivel mondial, care sustine lansarea a 14 autovehicule cu emisii reduse pana in anul 2020, printre care cinci vehicule hibride, patru plug-in hibride, patru electrice si un model pe baza de pila de combustie.

“Plug-in se alatura versiunilor Hibrid si Electric, completand familia Ioniq. Clientii au astfel posibilitatea de a opta intre trei tipuri de motorizari electrice, fara a face compromisuri in privinta designului si a caracteristicilor de conectivitate”, a declarat Jochen Sengpiehl, Marketing Vicepresedinte al Hyundai Motor Europa.

Inca de la lansare, care a avut loc in a doua jumatate a anului 2016, Ioniq a castigat treisprezece distinctii in Europa, printre care mai multe titluri “Masina Anului” in intreaga regiune, un premiu Red Dot Design 2016, precum si calificativul de cinci stele de siguranta la testele Euro NCAP.

Modelul Ioniq autonom dispune de sisteme avansate pentru detectarea precisa a autovehiculelor si a obiectelor din jur, inclusiv traficul pietonal, marcajele pentru benzile de circulatie, indicatoarele din trafic, limitatoarele de viteza, precum si intersectiile nesemnalizate.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *