0

Hyundai in topul clasamentului privind calitatea

Hyundai se afla in topul clasamentului privind calitatea, realizat de publicatia germana Auto Bild pentru anul 2016 – unul dintre cele mai prestigioase sondaje din industria auto. Dupa distinctiile obtinute in 2010 si 2011, producatorul auto ocupa din nou prima pozitie, depasind competitori importanti din Germania. Premiul se acorda anual pe baza unor analize complexe de calitate si fiabilitate.

Hyundai a avut rezultate pozitive, obtinand un punctaj de 2,14 din maximum de 5. „Acest scor reprezinta o performanta”, a declarat echipa de testare. Hyundai s-a clasat pe primul loc pentru a treia oara in ultimii sapte ani. Cu aceasta ocazie, modelul i30 a fost desemnat cel mai rezistent autovehicul, primind indicativul „1” la testul de anduranta de 100.000 de kilometri. „Hyundai a adus imbunatatiri importante in privinta calitatii. Aceste progrese sunt subliniate si de rezultatele obtinute de unitatile i10 si Tucson, verificate pe parcursul a peste 30.000 de kilometri fara a inregistra probleme”.

„Calitatea reprezinta un element esential al strategiei Hyundai, increderea in produsele noastre fiind sustinuta si de pachetul de cinci ani garantie fara limita de kilometri. Primul loc in clasamentul Auto Bild evidentiaza progresul realizat, subliniind obiectivul nostru de a deveni marca numarul unu din Asia in Europa pana in anul 2020”, a declarat Thomas Schmid, Chief Operating Officer al Hyundai Motor Europa.

Auto Bild evalueaza calitatea pe termen lung si siguranta oferite de cele mai importante marci auto. Printre elementele analizate se numara cazurile de rechemare in service si rectificarile inregistrate pe parcursul anului, durata si tipul pachetelor de garantii puse la dispozitie de marcile auto, precum si factorii care influenteaza rezultatele raportului emis de catre Autoritatea de Inspectie Tehnica (TÜV) – organizatie responsabila cu inspectia tehnica generala a autovehiculelor. In plus, punctajul include informatiile obtinute de Auto Bild in urma testelor de anduranta, dar si cele din cadrul verificarilor de atelier. Pe langa aceste criterii sunt incluse si reclamatiile primite din partea cititorilor – care indica defectele recurente si gradul in care conducatorii auto sunt multumiti de modelele achizitionate. Satisfactia consumatorilor este analizata prin intermediul unui studiu realizat de Forsa – un institut de cercetare a opiniei – sondaj efectuat cu ajutorul unui numar de 8.575 de proprietari auto.

Tag-uri: , ,
Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *