Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Test Drive Ford Mustang Mach E GT – ECHITAȚIE fără poluare!

Când spui Mustang, te gândești la cai. Cât mai mulți cai putere. Mach-E GT are 2 motoare, câte unul pe fiecare punte. Motoarele sunt de tipul sincron cu magnet permanent și ca o chestie interesantă pe care am aflat-o de pe net stând pe forumuri, aceste motoare sunt răcite cu același ulei pe care producătorul îl utilizează în transmisiile sale automate cu 10 rapoarte.

Dar Mustang Mach E GT reprezintă mai mult decât o mașină electrică ce utilizează același ulei precum un Ford Ranger. Noul cal nărăvaș lipsit de noxe are un as în mânecă pe care predecesorii săi cu combustie internă nu îl au – Mach E GT chiar poate să zburde cu caii fără să le provoace rău deloc! De-a lungul vremii, Ford a avut grijă să întipărească în mentalul colectiv că Mustang-ul nu este caracterizat de ovalul albastru, ci de căluțul surprins alergând ce se află pe grila față a modelului sport. Pentru prima dată în istorie, Mustang GT poate fi uitat pornit chiar lângă animalul totemic ce îi alcătuie sigla și istoria – nu se va întâmpla nimic nociv patrupedului cu coama bogată. Tot internetul a strâmbat din nas când Ford a anunțat Mustang Mach E – ba că trebuia numit altfel, ba că un Mustang nu poate fi altfel decât V8 etc. În ciuda gălăgioșilor de pe internet, Mustangul cu combustie internă a explodat în vânzări pe bătrânul continent de când a fost introdusă varianta 2.3 turbo. Nu există blasfemie atunci când vorbești de Mustang, nu poți greși cu acest nume și cu această siglă. Greșit ar fi să bați pasul pe loc. Mustang Mach E GT a permis pentru prima dată apropierea dintre sigla aceea la care râvnim cu toții și animalul maiestuos ce a inspirat-o, iar eu pot să apreciez asta. Da, tot visez la un Mustang decapotabil din 1967 cu care să străbat lumea în lung și în lat în vacanțe, dar pentru restul anului, Mustang Mach E GT este mai mult decât ai avea nevoie.

CONCLUZII

Nota:

Galerie foto Facebook