Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Test Drive Hyundai i20

Hyundai i20 nu a reușit să scrie istorie doar în vânzările colosale (mai ales la flote), dar și în lumea motorsportului unde în 2019 și 2020 a reușit să propulseze constructorul coreean până pe treapta cea mai înaltă a podiumului. Având în vedere succesul celei de-a doua generații, ne așteptam ca a treia generație să aibă și ea puncte forte importante ce vor face din acest nou model un succes comercial.

Design-ul a fost complet schimbat, făcând din i20 o mașină cu un aer mai puțin de flotă și mai mult de mașină personală. Generația a doua avea linii simple și un design ce nu ieșea în evidență, dar noua generație face tot posibilul să se evidențieze în această clasă aglomerată – partea din față este dominată de grila imensă ce seamănă cu un rânjet cu gura până la urechi, iar spatele profită de popularitatea regăsită a lightbar-ului pentru a face din i20 o mașină ușor de recunoscut, în ciuda faptului că nu există leduri și pe portbagaj, ci doar în stopuri.

Fie că ești la volan sau pe scaunul pasagerului, planșa de bord a noului i20 este mai atrăgătoare și apreciez încercarea sud coreenilor de a desena gurile de ventilație în așa fel încât să pară că se prelungesc pe toată lățimea bordului. Tableta sistemului de infotainment pare că îți ia din vizibilitate, dar acest lucru nu este deranjant în mers, iar calitatea ecranului LCD ce înlocuiește instrumentarul este de-a dreptul impresionantă. Rezoluția și reproducerea culorilor sunt impecabile astfel că informațiile ajung cu mare ușurință la șofer.

Motorizarea pe care am avut-o noi la dispoziție poate că ar fi mai potrivită clienților de flote, dar pentru eventualii cumpărători ce se gândesc serios la acest model există și un sistem de propulsie mild hibrid ce are la bază un motor pe benzină cu o capacitate de 1 litru.

CONCLUZII

Nota: