Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Test Drive BMW i7 2023

BMW i7 este o sufragerie pe roți. O sufragerie care cântărește aproximativ 2.7 tone și care oferă pasagerilor din spate tot confortul. Lăsând la o parte cașmirul și lâna de pe scaune ce sunt atât eco friendly cât și extrem de confortabile, trucul principal al acestei mașini este ecranul de 31 de inch care coboară din plafon. Fiecare ușă are un ecran tactil de 5,5 inch încorporat ce permite controlarea funcțiilor mașinii – pornirea masajului, schimbarea iluminatului interior, controlarea muzicii și nu în ultimul rând, coborârea ecranului și setarea scaunul din față în așa fel încât tetiera să nu lovească televizorul, totul pentru confort maxim în modul “cinematograf”.

BMW i7 înseamnă un pas înainte din toate punctele de vedere pentru constructorul bavarez – mai multe materiale reciclate utilizate, mai multă energie verde cheltuită, mai mult confort, mai mult preț. Modelul pe care îl conducem noi este 192.000 euro și nu mai primești reducerea de 10.000 euro de la stat pentru că legea spune acum că vei primi eco bonusul doar dacă îți cumperi o mașină electrică de maxim 75.000 euro. Deci dacă nu ai în cont 192.000 euro, și ai doar 182.000 euro, îmi pare rău, nu ai cum să-ți iei acest i7.

BMW i7 xDrive60 este propulsat de generația a 5-a de motoare electrice de la BMW. există două motoare electrice fiecare dintre ele este motor electric sincron, câte unul pe fiecare punte, deci mașina are și tracțiune integrală, în total sistemul dezvoltă 544 cai putere și 745 Nm cuplu. Asta înseamnă că mamutul de 2.7 tone accelerează până la 100 de km în 4.7 secunde. Fiind o mașină cu suspensie pneumatică atunci când accelerezi puternic simți cum acest super iaht de asfalt se lasă pe spate și apoi țâșnește cu o determinare demnă de orice mașină electrică de performanță. Mai mai că te uiți în retrovizoare să vezi dacă nu cumva siajul provocat de accelerație nu a dizlocat și câteva bucăți de asfalt.

Motorul, transmisia și componentele electronice asociate sunt toate într-un singur modul, totul fiind mai compact și mai eficient ca întotdeauna. Se folosesc cât mai puține materiale rare, cât mai multe materiale reciclate și un proces de fabricație ce consumă cât mai puțină energie și mai ales energie verde.

Bateria are o capacitate netă, utilizabilă de 101.7 kWh, ceea ce în testele mele la temperaturi de circa 6 grade, cu climatizarea pe 20-21 de grade și mers în mare parte în oraș a oferit un consum de 26.7 kWh/100 km. Am putea să estimăm că mașina aceasta are șanse reale să depășească 400 km autonomie reală, chiar și în condiții vitrege. Pentru încărcare poți opta pentru AC la 11 kW, să zicem că îți pui o astfel de stație acasă, în curtea casei tale de un milion de euro, sau poți încărca rapid atunci când ești pe drumuri de la stații cu viteză maximă de încărcare 195 kw. La o astfel de stație o încărcare de 10 minute îți oferă circa 170 km autonomie.

Mașina este nu doar cel mai confortabil BMW pe care l-am condus vreodată, atenție, compar confortul lui i7 cu al vărului său îndepărtat din familia BMW, Rolls Royce Ghost, dar este și gândit pentru manevrabilitate în spații mici. Puntea spate virează 3.5 grade oferind acestui model o agilitate incredibilă pentru un sedan de lux cu o lungime de circa 5.4 metri și un ampatament de 3.2.

BMW i7 este un model impresionant ce șochează prin apariția sa și liniștește privitorul prin habitaclul ieșit din comun de confortabil. Putem spune, fără a exagera, că acesta este cel mai confortabil și tehnologizat seria 7 pe care l-am văzut vreodată. Vă invităm să vizionați review-ul video mai jos!

CONCLUZII

Nota:

Galerie foto Facebook