0

Skoda Kodiaq a fost lansat oficial

Skoda a prezentat in premiera mondial noul SUV din istoria marcii, modelul Kodiaq. Masina va fi disponibila publicului larg incepand cu prima parte a anului 2017.

Asa cum suntem obisnuiti de la Octavia si Superb, Skoda a pus mult accent pe spatiul de la interior ea fiind disponibila atat in 5 locuri cat si in versiunea cu 7. Platforma pe care este contruita este MQB a concernului VW si masoara 4.697 mm lunime, 1.882mm in latime si 1.676mm inaltime. Masina cantareste 1.540kg in versiunea de 1.4 TSi cu tractiune 4×4 si poate tracta pana la 2.500kg. Portbagajul are o capacitate imensa, respectiv 720l iar cu scaunele rabatate ajunge la 2.065l.

Design-ul la exterior este destul de conservator. Partea din fata este dominata de grila impunatoare, blocurile optice echipate cu LED (standard) iar in zona din spate, masina are o forma ascutita avand stopuri LED in forma de C.

La capitolul tehnologie, modelul vine echipat cu sistem multimedia Apple CarPlay, Android Auto si MirrorLink, BlueTooth, USB, LTE acces, WiFi, navigatie si un sistem audio compus din 10 difuzoare si un subwoofer.

Motorizarile disponibile sunt urmatoarele:

motor pe benzină de 1.4 litri – 125 CP/200 Nm;
motor pe benzină de 1.4 litri – 150 CP/250 Nm;
motor pe benzină de 2.0 litri TSI – 180 CP/320 Nm;
motor diesel de 2.0 litri TDI – 150 CP/340 Nm;
motor diesel de 2.0 litri TDI – 190 CP/400 Nm.

*toate sunt disponibile cu sistemul Start&Stop

Motoarele vor fi cuplate la o cutie manuala in 6 rapoarte sau optional la un automata DSG in 6/7 rapoarte. Tractiunea integrala va fi disponibila la versiunile de top. Fanii diesel trebuie sa stie ca consumul anuntat la versiunea de 2.0l TDi cu 150 CP este de 5l/100km iar cel de 190 CP poate atinge 100km/h in mai putin de 9 secunde cu viteza maxima de 210 km/h.

Pretul de pornire a modelului Skoda Kodiaq pare a fi in jurul valorii de 30.000 euro, un pret destul de competitiv pentru rivali precum Hyundai Santa Fe, Kia Sorento sau Nissan X-Trail.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *