0

Noul Hyundai Ioniq – poze si date oficiale

Noul model a fost conceput pentru a veni in intampinarea clientilor cu un stil de viata dinamic. Pozitionand bateriile in partea inferioara, centrul de greutate este coborat, ceea ce conduce la un comportament sportiv in viraje. De asemenea, suspensia spate multi-link, prevazuta cu brat dublu inferior, asigura o tinuta de drum optima.

Noua platforma este diponibila in trei variante de trenuri de rulare: integral electric, hibrid plug-in benzina/electric sau hibrid benzina/electric, acest aspect reprezentand o premiera mondiala. Cu aceasta ocazie au fost dezvaluite detalii cu privire la versiunea hibrid benzina/electric, prima care va fi lansata pe piata.

hyundai-ioniq-eblogauto (1)

Noul 1.6 litri Kappa GDi, dezvoltat exclusiv pentru modelele hibride ale Hyundai, ofera cel mai ridicat randament termic (40%) si o putere maxima de 105 CP, fiind completat de motorul electric de 43.5 CP. Pentru optimizarea racirii, circuitele chiulasei si blocului motor sunt separate. In plus, sistemul de injectie directa, care lucreaza la o presiune de 200 bari, completat de injectoarele cu sase duze, contribuie la imbunatatirea economiei de combustibil și la reducerea emisiilor de CO₂.

20160107120609

Bateria litiu-ion polimer dispune de cicluri performante de incarcare/descarcare, permitand o regenerare rapida. Controlul distributiei puterii se realizeaza printr-o transmisie cu dublu ambreiaj (DCT), care ofera o experienta unica de condus la bordul modelului Ioniq. Aceasta transmisie (cu un randament de 95,7%) ofera in acelasi timp un raspuns prompt al acceleratiei, schimbari line ale treptelor de viteze, dar si consum si emisii de noxe reduse.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *