0

Mazda MX-5 RF va fi in curand disponibila si in Europa

Noua Mazda MX-5 RF, cea mai recentă versiune a celei mai bine vândut roadster din lume, va avea premiera europeană în Marea Britanie, în iunie, la Goodwood Festival of Speed.

În timp ce rămâne fidel raționamentulului practic al hardtop-ului retractabil din generaţia anterioară, fastback-ul îi conferă noii MX-5 RF un aspect unic, decapotat sau capotat. Chiar dacă acoperişul este deschis,ocupaţii autoheviculului sunt protejaţi de secţiunea lunetei, care rămâne în spatele scaunelor după ce segmentele acoperișului se pliază. Oferind clienţilor şi mai multe opţiuni, MX-5 RF face și mai atrăgător cel mai dorit roadster din toate timpurile.

Cu noua versiune MX-5 RF, ne-am eliberat de modul tradiţional de a gândi şi ne-am asumat noi provocări pentru a crea ceva original. Obiectivul nostru a fost să realizăm o maşină sport cu linii fastback superbe atunci când acoperişul este retras, iar atunci când acesta este montat sentimentul să fie de-a dreptul răvăşitor, declară mangerul de program MX-5 Nobuhiro Yamamoto.

Dacă se face abstracție de acoperiș, MX-5 RF împărtăşeşte în cea mai mare parte elementele de design Kodo ale versiunii soft-top, cu aceeaşi lungime, lăţime şi ampatament. Acoperișul, care aduce o creştere de 5 mm în înălţime, este unul dintre cele mai rapide disponibile pe piaţă. Acesta se închide şi se deschide printr-o simplă apăsare de buton chiar şi atunci când maşina se deplasează cu până la 10km/h.

Versiunea soft-top MX-5 RF păstrează, de asemenea, echilibrul între agilitatea emblematică a modelului şi liniile caroseriei. Suspensia special reglată şi direcţia oferă o ținută de drum rafinată, în timp ce un material fonoabsorbant şi o izolaţie specială aflate în panourile acoperişului contracarează zgomotul roţilor din spate pentru a oferi şi mai mult confort în interiorul maşinii, reducând nivelul de zgomot atunci când acoperişul este închis.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *