0

Automobile Bavaria Group a incheiat anul 2016 in crestere

În cei 23 de ani de activitate, Automobile Bavaria a reprezentat cu mândrie emblema BMW în România, fiind primul importator al mărcii, singurul Centru de Competenţă pentru Vânzări Speciale (autorităţi şi diplomaţi) BMW, primul dealer BMW certificat M, primul agent certificat BMW i. Automobile Bavaria este singurul dealer, din sud-estul Europei, care deţine un service autorizat Rolls Royce în Bucureşti.

Automobile Bavaria Group, cea mai mare reţea de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est, a înregistrat în anul 2016 o cifră de afaceri de 130 milioane euro, cu 39% mai mult faţă de anul 2015. Vânzările de automobile noi marca BMW au crescut cu 33%, vânzările MINI cu 37% iar cele de automobile rulate cu 39%. Reţeaua de service Automobile Bavaria Group a înregistrat o creştere cu 13% în vânzările de manoperă şi piese. În total, 54.200 de automobile au fost întreţinute şi reparate în atelierele Automobile Bavaria Group, în cele 12 reprezentanţe din România.

În anul 2016, reţeaua de dealeri auto Automobile Bavaria Group a vândut în România 1769 automobile BMW noi, 202 automobile marca MINI, 120 motociclete marca BMW Motorrad şi 784 automobile rulate.

Cele mai bine vândute modele BMW, în cadrul reţelei Automobile Bavaria Group, în anul 2016 rămân modele din gama BMW X şi modelele din clasa medie: X5 (328 unităţi vândute), Seria 3  (254), X1 (227), X3 (215), Seria 5 (191) şi X6 (162). Cele mai bine vândute modele MINI au fost MINI Hatchback (3-uşi şi 5-uşi – Cooper S) – 147 unităţi şi MINI Countryman cu 40 unităţi. Odată cu lansarea noului BMW Seria 5 şi a noului MINI Countryman, ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor pentru aceste două modele în anul 2017.

Printre cele mai exclusiviste modele livrate de Automobile Bavaria Group în anul 2016 s-au numărat trei automobile hibrid BMW i8 şi un BMW Seria 7, în ediţie limitată aniversară – BMW Individual – THE NEXT 100 YEARS, cu un preţ de peste 130.000 euro + TVA.

O creştere semnificativă s-a înregistrat pentru gama electrică BMW i, cu un număr total de 37 de unităţi vândute (34 BMW i3 şi 3 BMW i8).

Modelul BMW Seria 5 a fost lider în vânzările de automobile rulate, comercializate prin reţeaua BavariaUsedCars.com, fiind preferat de majoritatea clienţilor noştri, cu 152 unităţi vândute, urmat de modelul BMW X5 (105 unităţi), BMW Seria 3 (101 unităţi) şi BMW X1 (75 unităţi).

În 2017 Automobile Bavaria Group va susţine atât parteneriatele culturale tradiţionale, precum cele cu Teatrul Naţional din Bucureşti sau Festivalul Internaţional de Teatru Sibiu, cât şi alte proiecte, cum ar fi parteneriatul cu Academia de fotbal Gheorghe Hagi sau susţinerea Federaţiei Române de Tenis.

Parteneriatul cu Teatrul Naţional din Bucureşti (TNB) a început acum 4 ani, ca o susţinere adusă proiectelor culturale derulate anual de către instituţie. Noul autocar MAN, ce va servi TNB în deplasările la turneele din ţară sau străinătate, reprezintă o întărire a parteneriatului pentru cultură şi un angajament de a susţine suplimentar astfel de colaborări. “Suntem mândri că avem un partener de încredere în MHS Truck & Bus Group şi sigur ne vom bucura călătorii mai confortabile la bordul noului autocar MAN Lion’s Coach. Începând cu luna februarie, autocarul ne va însoţi în turneele noastre internaţionale.”, a declarat dl. Ion Caramitru, director al Teatrul Naţional din Bucureşti.

Va recomand in continuare sa vedeti testele noastre cu modele oferite de Automobile Bavaria Group: click aici!

fotocredit coperta: Claudiu Morar (test BMW i8)

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *