0

VW Touareg Experience Bacau 2018

Aboneaza-te!

Niciodată nu este de ajuns să citești sau chiar să vezi clipuri cu recenzia unei mașini, experiența personală fiind mult mai importantă. Cu atât mai mult, o mașină că Volkswagen Touareg trebuie experimentată personal, deoarece așa vezi cel mai bine evoluția constructorului german. Exact acest lucru l-au făcut și participanții la Touareg Experience din Bacău într-un eveniment organizat de eblogAUTO si Driving Events in parteneriat cu dealer-ul local, Cybernet Auto Center. Ce a ieșit, vedeți aici.

Echipat cu dotări în materie de conectare de ultimă oră şi o combinaţie unică de sisteme de asistență, confort, iluminare și multimedia, Touareg cartografiază drumul spre viitor. Totodată, acest SUV exclusiv oferă segmentului auto din care face parte un plus de dinamism. Cele mai mari pieţe pentru a treia generaţie a modelului Touareg sunt China, Europa şi Rusia. Cele două modele precedente din această familie au înregistrat vânzări totale de un milion de exemplare la nivel mondial. Cel mai avansat Volkswagen în acest moment, modelul Touareg este unul confortabil şi dinamic și are potenţialul de a naște pasiuni în rândul şoferilor care apreciază tehnologia şi pun preţ pe design, chiar dacă aceștia conduc alte tipuri de automobile Premium. Astfel, este foarte probabil ca modelul să atragă numeroși clienți din grupuri-țintă noi.

Innovision Cockpit în premieră. Odată cu noul Touareg, Volkswagen prezintă pentru prima dată Innovision Cockpit care constă într-o unitate de comandă integral digitalizată. Această unitate îmbină instrumentele digitale de bord (Digital Cockpit cu display de 12 inchi) cu sistemul multimedia de top Discover Premium (cu ecran de 15 inchi) unindu-le într-o singură unitate care permite utilizarea tuturor funcțiilor, oferă informaţii, permite comunicarea şi asigură divertisment. Această unitate funcţionează aproape integral fără taste sau butoane clasice. Activ mereu, cu sistem de comandă intuitivă și opțiuni de personalizare maximă Innovision Cockpit din dotarea noului Touareg oferă azi interiorul digital al viitorului.

Omul este în centrul atenţiei. Cu Innovision Cockpit, șoferul poate adapta sistemele de asistență şi setările dinamice şi de confort, pentru a corespunde preferințelor proprii. Șoferul poate personaliza în permanenţă maşina, ceea ce îi deschide o nouă lume, în care utilizatorul şi pasagerii nu trebuie să se adapteze la automobil, ci automobilul se adaptează la ocupanții săi. Noul automobil Volkswagen poate fi configurat ca un smartphone nou pentru a satisface preferințele şi nevoile personale ale fiecăruia. Acest lucru este posibil datorită numărului mare de sisteme şi programe interconectate, controlate prin intermediul interfeţei digitale şi a volanului multifuncţional.

Îmbinarea sistemelor de asistență, cu cele de control a caracteristicilor dinamice şi cu dotările de confort. Touareg oferă cea mai largă gamă de sisteme de asistenţă, de control a caracteristicilor dinamice şi de dotări pentru confort integrată vreodată într-un autovehicul Volkswagen. Printre acestea se numără tehnologii precum: funcţia de asistenţă pentru vizibilitatea pe timp de noapte numită Nightvision (detectează pe timp de noapte persoanele şi animalele cu ajutorul camerei cu infraroşu), asistentul pentru ambuteiaje şi porţiuni de drum în lucru (accelerare, frânare şi direcţie parţial automatizate şi menţinerea benzii de rulare la viteze de până la 60 km/h), asistentul pentru intersecţii (reacţionează la vehiculele care intersectează Touareg în partea din față), direcția activă pentru tracţiunea integrală (astfel Touareg devine la fel de manevrabil ca un automobil compact), noul sistem electromecanic de preîntâmpinare a răsturnării cu braţe stabilizatoare controlate electro-mecanic, farurile IQ.Light – LED-Matrix (lumini de drum şi de întâlnire controlate interactiv cu ajutorul camerei video) şi display-ul head-up proiectat direct pe parbriz.

Şoferul dispune la bordul modelului Touareg de toate aceste sisteme, prin intermediul unei singure interfeţe. Sistemele sunt  interconectate prin intermediul unei unităţi de comandă noi şi centralizate, lucrând neobservate în fundal. Călătoriile devin astfel mai sigure, mai confortabile şi mai intuitive ca niciodată.

Dimensiuni noi şi greutate redusă. A treia generaţie a modelului Touareg este mai lată şi mai lungă în comparaţie cu modelul precedent. Noile dimensiuni influenţează pozitiv atât proporţiile automobilului, cât şi spaţiul interior. Lungimea adiţională a permis, de exemplu, mărirea semnificativă a volumului portbagajului, de la 697 la 810 de litri (cu bancheta în poziţie normală). Ruloul care acoperă portbagajul protejează bagajele de privirile curioase ale trecătorilor şi, opţional, poate fi deschis şi închis electric. În ciuda suplimentării lungimii şi lăţimii, caroseria este cu 106 kg mai ușoară, mașina fiind realizată în proporţie de 48% din aluminiu şi 52% din oţeluri speciale high-tech.

Start cu motoare V6. Volkswagen va lansa Touareg în Europa în anul 2018, mai întâi cu două motoare diesel de 170 kW / 231 CP şi 210 kW / 286 CP. Ulterior vor fi incluse în gamă un motor V6 pe benzină (250 kW / 340 CP) şi un turbodiesel V8 (310 kW / 421 CP). Pentru piața din China este pregătit un sistem de propulsie hibridă plug-in cu puterea sistemului de 270 kW/367 CP. Termenul exact de lansare a acestuia în Europa nu a fost încă decis.

Ofensiva SUV-urilor Volkswagen. Modelul Touareg din 2018 reprezintă un pas important în cea mai mare ofensivă de produs şi de tehnologie din istoria mărcii Volkswagen. În cadrul acestei campanii, gama SUV-urilor va fi, de asemenea, extinsă. În prezent, aceasta este compusă din noul T-Roc, Tiguan, noul Tiguan Allspace (Europa), Tiguan L (China), noul Atlas (SUA) şi Teramont (China), precum şi noul Touareg, modelul de vârf al gamei SUV-urilor Volkswagen. T-Cross va extinde gama SUV-urilor în celălalt capăt al gamei. De asemenea, a fost decisă lansarea primului SUV electric al mărcii Volkswagen, respectiv modelul I.D. CROZZ. Acest model va intra pe piaţă în anul 2020.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.