0

Anvelopele – întotdeauna o afacere sigură și de succes

Aboneaza-te!

Ca viitor antreprenor trebuie să ai o imagine de ansamblu asupra principalilor pași de urmat atunci când vrei să-ți deschizi o firmă pentru a putea deveni distribuitor de anvelope. Începând de la aspectele legale pe care trebuie să le ai în vedere atunci când vrei să-ți inființezi o firmă, până la aspectele aplicabile pe ceea ce vrei tu să vinzi, ideea afacereii tale trebuie pusă în aplicare conform unui plan bine stabilit.

Chiar dacă piața distribuitorilor de anvelope este în plină creștere, un viitor antreprenor poate avea succes în condițiile în care raportul calitate-preț este unul competitiv.

Primul pas – infiintarea unei firme SRL

Primul pas pe care un antreprenor îl face în mediul afacerilor este să-și infiinteze o firma. Cea mai răspândită formă de organizare a firmelor este SRL-ul, adică o societate cu răspundere limitată reprezantând totodată una dintre cele mai sigure variante de organizare pentru asociați.

Siguranţa în cazul societăţilor tip SRL este dată de faptul că asociaţii (persoane fizice) unei astfel de firme vor fi răspunzători în caz de insolvenţă doar cu patrimoniul firmei şi capitalul social pe care l-au adus în firmă. Numărul de asociaţi este limitat la 50, însă este permis ca o persoană fizică sau juridică să fie asociat unic într-un SRL.

Din moment ce ți-ai pus la punct partea legală a firmei poți începe să te documentezi cu privire la competitori, la piața anvelopelor, la publicul țintă pe care ți-l stabilești, la cele mai vândute brandu-uri de anvelope și nu în ultimul rând să îți faci un stoc pentru fiecare sezon.

Asigură-te ca îți cunoști competitorii!

Concurența din piața distribuitorilor de anvelope este extrem de puternică, iar dacă vrei ca afacerea ta să aibă succes trebuie să îți cunoști foarte bine. În ciuda aglomerației din acest domeniu trebuie să știi că nu toți distribuitorii vând produse originale și calitative, acest lucru dându-ți un plus ție, cel ce vrei să îți construiești o afacere corectă.

Importurile masive de mașini la mâna a doua vin cu o lungă listă de efecte negative, dar există și business-uri care profită din plin. Printre ele și vânzările de anvelope.

Stabilește-ți publicul

Publicul anvelopelor este format atât din bărbați cât și din femei. Chiar dacă cei mai mulți cumpărători de anvelope sunt bărbați, sunt multe cazuri în care anvelopele sunt cumpărate de doamne. Un alt lucru important de care trebuie să ții cont este că publicul este larg și diversificat.

Ca strategie de afaceri, trebuie în primul rând să știi cu cine concurezi, iar apoi să adopți soluții care să te mențină ori înaintea competiției ori la același nivel. Ideal ar fi să găsești o cale pentru a îmbunătăți afacerea și pentru a atrage clienții către tine. Poți opta pentru livrarea produselor acasă sau oferirea unor reduceri clienților.

Tot ce trebuie să știi despre anvelope

Cel mai important lucru pe care trebuie să îl ai în vedere atunci când îți faci stocul de anvelope este topul celor mai vândute branduri, apoi să ai necesarul pentru fiecare sezon: anvelope de iarnă, anvelope de vară și anvelope all season.

Anvelopele de iarna sunt cele concepute pentru drumuri acoperite cu gheață, zăpadă, polei și pentru temperaturi foarte scăzute. Ele au o compoziție a cauciucului specială, profile mai adânci și mai late, pentru a oferi aderență la temperaturi scăzute. Practic, ele te ajută să nu aluneci pe gheața și poleiul care se formează pe carosabil în timpul iernii.

Spre deosebire de cauciucurile de vară, cele de iarnă asigură mai multă stabilitate în curbe în condiții meteo nefavorabile, oferind în felul acesta mai multă siguranță la volan, în sezonul rece.

Principala diferențiere între anvelopele de iarnă și de vară o reprezintă adâncimea sculpturilor: anvelopele de iarnă au canelații mai multe și mai adânci, în timp ce cele de vară, nu. Desigur, sunt și alți factori implicați, precum compoziția cauciucului care permite ca acesta să rămână moale la temperaturi foarte scăzute.

Anvelopele all-season sunt concepute pentru a îmbin atât utilitățile anvelopelor de iarnă, cât și a celor de vară.  Cauciucurile all-season îmbină ambele proprietăți ale celor două tipuri de anvelope: cele de vară și cele de iarnă.

Conform statisticilor, în ultimele 3 luni liderii de piață au fost: anvelope de iarna Pirelli, anvelope de iarna Michelin și anvelope de iarna Barum Polaris.

Fondată în Milano, compania Pirelli are o impresionantă tradiție în domeniul industrial și în special al fabricării de anvelope.  Prin utilizarea celor main oi tehnologii în domeniul fabricării cauciucurilor Pirelli produse toată gama de modele de anvelope de iarna, anvelope de vara și anvelope all season.

Anvelopele Barum Polaris sunt anvelopele ideale pentru șoferii care doresc să facă economii datorită uzurii reduse ce prelungește durata de viață a anvelopei, precum și datoriă unei rezistențe reduse ce contribuie la reducerea consumului de carburant.

Anvelopa de iarnă Michelin este cea mai răspândită anvelopă pe plan mondial. Brand-ul Michelin a căpătat rapid notorietate datorită rezistenței, durabilității și calității pe care anvelopele lor au demonstrate-o odată cu trecerea timpului.

Succesul unei afaceri constă în punerea în aplicare a unui plan bine stabilit. După ce îți infiintezi o firma SRL trebuie să verifici foarte bine piața și să pui la punct un plan de marketing și aprovizionare.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.