Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Test Drive Opel Mokka 1.2 – Opel RENAȘTE!

Fie că ești sau nu fan Opel, trebuie să recunoști un lucru: brandul german pare ca și-a pierdut un pic calea. În ultima vreme am simțit nevoia să văd cum Opel face un pas important – producătorul de la Russelheim era într-o stare de hibernare în ultima vreme, dar această stare părea că prefațează un soi de nou început ce avea să-și facă debutul în curând. Opel Mokka face parte din acest nou început, deși platforma și motorizările sunt împrumutate direct de la noii parteneri din Stellantis, francezii de la Peugeot. Nu voi minți, mi se pare că Mokka este o mașină ce mizează mult pe design exterior și pe dinamică, dar dacă nici aceste însușiri ale unei mașini nu sunt importante, atunci ce mai este?! Conducând Opel Mokka 1.2 benzină, am înțeles un lucru – Opel RENAȘTE!

Interiorul putea fi mai puțin predispus la îmbătrânire prematură (mă refer aici la suprafețele lucioase ce evidențiază orice zgârietură sau urmă de praf), dar design-ul interior îți ia ochii prin minimalismul său și prin soluțiile simple pe care le oferă – un ecran LCD pe mijlocul consolei, unul în fața șoferului și în rest mult plastic lucios sau colorat.

Dacă verii din Franța se concentrează în mare parte pe confort, Opel Mokka țintește spre o ținută de drum mai sportivă. Atletul familiei nu pierde din vedere spațiul pe bancheta spate și nici volumul portbagajului perfect adecvat clasei (350 litri), dar capătă o capacitate de a se roti în jurul propriei axe atunci când mașina este împinsă în situații extreme. Sportivitatea lui Mokka este interesantă – deși modelul este un crossover compact, dinamismul este specific unui hatchback. Nu îți va fi teamă să ieși din oraș cu acest model și vei fi plăcut surprins de manevrabilitatea sa, chiar dacă la capitolul confort verii de la Citroen utilizează componente mai deștepte. Dar, hei! Fiecare constructor cu specificul lui.

CONCLUZII

Nota:

Galerie foto Facebook