Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Test Drive Mazda MX30 – un experiment (ne) REUȘIT?!

Mazda este un brand aparte – deși majoritatea producătorilor auto japonezi și-au calibrat produsele pentru piața europeană, Mazda și-a păstrat cel mai bine moștenirea asiatică, încercând să o transmită cumpărătorilor vestici. Motorul Wankel, ușile modelului RX8, un motor V6 cu o capacitate de numai 1.8 litri, toate acestea reprezintă mici experimente pe care Mazda le-a adus de pe piața domestică și le-a conformat pentru vestici. Modelul MX30 își propune să demonstreze vesticilor că nu au nevoie de o autonomie de 400 km în automobilul lor electric utilizat 90% în mediul urban, deși autonomia este principala caracteristică după care se ghidează cumpărătorii modelelor cu propulsie prietenoasă cu mediul.

Mulți potențiali clienți strâmbă din nas când află că mașina japonezilor are o autonomie reală de numai 200 km, într-o vreme în care până și Dacia Spring depășește această valoare la mai puțin de jumătate din preț. Dacă ar fi sinceri cu ei înșiși, clienții ar realiza că de fapt nu au nevoie de mai mult pentru utilizarea cotidiană în mediul urban, dar toți au impresia că o mașină electrică trebuie judecată în principal după autonomia pe care o oferă. Dacă locuiești la casă în apropierea unui oraș mare în care ești nevoit să faci naveta zilnic și ai posibilitatea să încarci mașina electrică în curte, atunci nu trebuie să îți faci griji de autonomie.

Când vei trece peste problema autonomiei, vei descoperi în Mazda MX30 un model ce te face să te simți ca acasă în habitaclul primitor ce utilizează, printre alte materiale, și lemnul de plută. Acesta reprezintă o parte importantă a istoriei Mazda, având în vedere că niponii au pornit la drum în 1920 procesând acest material atât de util.

Noua Mazda MX30 este clar un experiment, dar este oare un experiment (ne) reușit?! Veți afla în acest nou clip eblogAUTO 2021.

CONCLUZII

Nota:

Galerie foto Facebook