Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Test Drive cu NOUA Toyota C-HR

Astăzi îți facem cunoștință cu noua Toyota C-HR, ajunsă la a doua generație! La prima vedere, ai senzația că vezi un prototip pe șosea! Toyota C-HR se dezice de stilul tradițional al unui SUV, pătrățos: observăm linii fluide, asemănătoare unui coupé. Iar partea frontală ne amintește de noul Prius și de bz4X. Sau dacă nu ți-ai împlinit încă visul cel mare: o fi vreun văr de-al lui Ferrari Puro Sangre!

Tot la capitolul design, trebuie menționat că inginerii Toyota au vrut să se asigure că pe lângă faptul că este impresionant vizual, exteriorul e și eficient aerodinamic. Fluxul de aer este optimizat peste și în jurul mașinii în fiecare detaliu. Deci și consumul va ține cu șoferul!

Noua Toyota C-HR este prima Toyota care are mânere exterioare retractabile. Se ascund când nu ai nevoie de ele și apar când descui mașina. Dispare și stresul de la semafor, să fie musai mașina încuiată, să nu fugă cineva cu ghiozdanul de pe bancheta din spate. Pentru că acel cineva nu are cum să deschidă ușa din exterior.
Jantele pot măsura până la 19 inch. Cele de față sunt de 18. În spate, îmi place foarte tare formatul spoilerului de pe plafon. Și brandingul. Dacă nu știi modelul și te uiți impresionat la semafor, se și prezintă: C-HR!

Ce îl pune în mișcare? Sistemul de propulsie hibrid de 1.8l cu 140 de CP. Vorbim despre a cincea generație a sistemului hibrid Toyota. Dar există și variantele mai puternice: de 2l cu 197 de cai, care e disponibilă și cu tracțiune integrală, plus opțiunea de 2l plug-in hybrid, cu 223 de CP – abia aștept să-l conduc și pe acesta!
Noul model a fost conceput în Europa având clienții europeni în minte și este construit exclusiv pe bătrânul continent, inclusiv bateriile sale de înaltă tensiune.
Interiorul este și el reconfigurat. Nu mai regăsim forma diamantului din precedenta Toyota C-HR. Dar am câteva vești bune pentru ecologiști: noua mașină are un conținut dublu de plastic reciclat, care e folosit în peste 100 de piese diferite. Iar tapițeria scaunelor e fabricată din PET-uri reciclate. Ador mașinile cu etajeră! Spațiul de deasupra torpedoului mi se pare util, pentru că nici nu are o suprafață alunecoasă! Volanul se încălzește pe toate suprafața! E chiar plăcut iarna, după ce îți deszăpezești mașina, e ca și cum ai pune mâna pe calorifer. Un mare plus și pentru oglinda retrovizoare, că nu are nicio ramă. Iar spațiul de depozitare de sub cotieră e generos!

În rest, în funcție de nivelul de echipare ales, C-HR poate avea și head-up display, sistem de recunoaștere a comenzilor vocale, conexiune wireless pentru smartphone prin Apple CarPlay și Android Auto, ecran de navigație mai mare sau sistem audio premium JBL. Îmi place tare mult că e foarte intuitivă: răspunde instant la fiecare comandă, n-am sesizat nicio întârziere. Cum se simte la condus? Închegată, e una cu drumul, îmi dă siguranță: există un echilibru ideal între suspensie, frână și direcție! Simt confort în fiecare călătorie, mai ales că o suită de sisteme de siguranță mă asistă la fiecare drum. Cumpără-ți Toyota C-HR dacă vrei o mașină altfel, cu design nonconformist. E o piesă din viitor. Și nu ăla îndepăratat, că viitorul e mâine-poimâine. Deci alege-o dacă vrei să fii cu un kilometru în față! Vrei s-o testezi? Mergi la Toyota București City, pe Bulevardul Tudor Vladimirescu 29A!

CONCLUZII

Nota:

Galerie foto Facebook