0

Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 23 octombrie – 2 noiembrie 2014

Încântați și plini de voioșie, echipa eblogauto a înfruntat vremea vitregă de afară pentru a ajunge la Salonul Auto de la București. Nu mică ne-a fost mirarea când am ajuns la Romero Băneasa și am observat că mulțimea de oameni la care ne așteptam… nu era acolo. E drept, nu ne așteptam să fie îngrămădeala Salonului Auto de la Paris dar nici să bată vântul prin halele de la Romaero (și la propriu și la figurat). S-au prezentat puțini producători, cei prezenți fiind cam… timizi. Nu am avut parte de prea multe surprize dar am reușit să vedem câteva din automobilele ce urmează a primi un test-drive din partea noastră. La Salonul Auto de la București, expoziția a fost împărțită în 3 clădiri: prima clădire era cea cu mașinile clasice (multe dintre ele fiind de vânzare), a două clădire era cea cu accesoriile auto iar a treia clădire era cea cu producătorii contemporani. Vom vorbi câte puțin despre fiecare. În curând vom avea pe site și o prezentare video a acestui eveniment. galerie-foto-sab-2014

 Mașini clasice

Fără îndoială, mașinile clasice au fost atracția salonului. Mai mult decât atât, majoritatea erau de vânzare. Plimbându-ne printre modelele expuse aproape la fiecare 5 secunde ne întrebam cum să facem rost de bani ca să le cumpărăm… pe toate! Printre cele mai scumpe exemplare expuse era și un Renault 12 Gordini (Dacia 1300 Gordini) care costa aproximativ 20.000 de euro. Da, o Dacie de 20.000 de euro. Dacă e să ne întrebați pe noi, ar merita prețul deoarece exemplarul era în perfectă stare funcțională și vizuală. Mașinile clasice americane au fost ei ele prezente (Ford, Pontiac, Chevrolet), precum și clasicele europene (Alfa Romeo, Fiat, Lotus). Ne-a uimit foarte mult lipsa Chevrolet-ului Camaro din colecția clasicelor americane, dar ne-a trecut dorul când am auzit un Corvette C1 Cabrio turat de posesorul ei.

 Accesorii auto

De obicei, standurile accesoriilor auto nu sunt foarte mediatizate la astfel de evenimente dar în acest an am găsit aici câteva lucruri interesante. Pentru început, am găsit câteva modele de rulote foarte ergonomic gândite, pe placul fiecărui iubitor de natură. Soluțiile de stocare erau foarte inteligente, făcând din ieșitul la iarbă verde o experiență cât mai suportabilă pentru cei ce preferă să stea în casă. O prezența interesantă la acest salon a fost cea a Poliției Române care a venit să se laude cu o motocicletă și un Spyder Can-Am (un ATV cu 3 roți), amândouă purtând cu mândrie însemnele Poliției Române. Present în acest sector al salonului a fost și un simulator auto ce rula Assetto Corsa. Din păcate nu am reușit să testăm acest simulator datorită cozii imense.

Producători contemporani

După cum spuneam în preambulul acestui articol, producătorii contemporani au cam ignorat salonul de anul acesta însă au fost și câteva prezențe notabile. Mercedes-Benz a venit cu o mare parte a flotei sale. În mijlocul standului lor pe o scenă rotativă se odihnea lejer un S-Classe Coupe, o mașină plină de tehnologie și cu un design foarte impresionant. Germanii au venit și cu noua V-Classe, o dubiță de lux cu care bucuroși am face turul Europei. Cei de la Opel au venit cu noua lor decapotabilă soft-top: Opel Cascada, o mașină ce pare impresionantă la primă vedere. Kia a venit cu un model electric: Kia Soul EV, un autoturism despre care încă nu ne putem hotărâ dacă ne place sau nu. Citroen a venit cu noul Cactus și cu foarte multă bunăvoință; doar ce ne apropiasem de standul lor și imediat a venit o doamnă la noi gata-gata să ne ajute cu orice informații am avea nevoie.

Tot ce ați citit mai sus este un rezumat al Salonului Auto București 2014. Pentru mai multe detalii, va invităm să vizualizați video-ul nostru…

 Pace şi prietenie pe şosele!

Despre autor:

Ziua pasionat auto, noaptea actor, dar tot timpul cu 3 pedale și un volan la îndemână.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *