0

Premiile castigate de noul Ssangyong Tivoli

Test de coliziune KNCAP : În cadrul testelor de coliziune organizate de KNCAP (Korean New Car Assesment Program, echivalentul coreean al testelor EuroNCAP) efectuate în prima parte a anului 2015, Ssangyong Tivoli a obținut calificativul excelent dintre toate modelele noi testate.

Dintr-un maxim de 100 de puncte posibile Tivoli a obținut 91,9 puncte, punctaj cu care a depășit nume mult mai cunoscute ca BMW X3, Hyundai Tucson sau Kia Soul.

Rezultatul excepțional se datorează în primul rând structurii rezistente a caroseriei, a oțelului de înaltă rezistență folosit în construcția ei (71,4% oțel de înaltă rezistență din care 40% oțel cu bor ultra rezistent, cea mai mare pondere din segmentul sau) cât și echipării bogate cu sisteme active și pasive ce asigură siguranța și securitatea pasagerilor.

Energy Winner Award: Proaspăt lansata versiune diesel a modelului Tivoli a câștigat Marele Premiu în categoria ”Emisii CO2 scăzute” în cadrul celei de-a 19 ediții a concursului Energy Winner Awards organizat de Societatea Consumatorilor din Coreea și Ministerul Energiei, Industriei și Comerțului din Coreea.

Recunoașterea se datorează faptului ca versiunea diesel a lui Tivoli beneficiază de un motor ce livrează un cuplu motor de 300 Nm deja de la 1,500rpm simultan cu o valoare redusă a emisiilor de CO2 (109g/km) și un consum de doar 4,2l/100km, ceeace poziționează mașina în categoria celor mai prietenoase cu mediul înconjurător.

Ergonomics Design Award: În luna aprilie 2015, Tivoli a reușit să câștige Marele Premiu pentru Design Ergonomic, acordat cu ocazia celei de a 15-a ediții a concursului organizat de Societatea Coreeană de Ergonomie.

Forma unică, confortul ridicat și susținerea laterală deosebită au fost aspectele premiate ale scaunelor noului Tivoli. Confortul ridicat al acestor noi scaune a fost asigurat folosind materiale de umplutură de diferite densități și un sistem de arcuri Pullmaflex, astfel încât călătoria este odihnitoare chiar pe parcursul unor deplasări mai îndelungate iar în curbe strânse susținerea laterală se face simțită.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *