0

Porsche face ordine in dezordine si reînvie 718

Să ne uităm puțin în familia Porsche sau mai bine să ne uităm puțin într-o familie îndeajuns de potentă încât să-și cumpere cam tot ce are Porsche! Bătrânul, capul familiei și „the big boss of all business” își va lua un Porsche Panamera pentru că e îndeajuns de sport încât să-i amintească de vremurile când nu avea nevoie de pastile albastre dar îndeajuns de confortabilă pentru vârsta lui. Ginerele, avocatul familiei, deține un Cayenne iar soția lui, fiica bătrânului și șefa de personal, un Macan. Tot ginerele e cel care a hotărât că amanta merită să se deplaseze conform statutului, prin urmare primește un Boxster. Fiul bătrânului, mai tânăr un pic decât ginerele, conduce una din nenumăratele versiuni de Porsche 911, iar logodnica lui, viitoarea mireasă, a primit cadou un Porsche Cayman. În garaj mai odihnește un 918 Spyder pe care bătrânu-l duce la întâlnirile celor 5 foști colegi de clasă ce au mai rămas în viață, asta ca să arate că nu numai că e viu dar mai și trăiește.

Am cam epuizat gama Porche și lucrurile par clare. Dar nu și după părerea nemților care s-au hotărât să facă ordine în dezordine și să unească Boxster și Cayman sub același număr: 718.

Cunoscătorii știu că Boxster și Cayman sunt cam aceași Mărie, una fără pălărie și alta cu, dar ceva e în neregulă în familie: amanta ginerului și logodnica juniorului vor avea aceași mașină. Dar așa ceva nu se poate stimabile! Și mai apare o problemă. Să spunem că tocmai ți-ai luat un Cayman. Te duci în pub-ul de fițe preferat și-ți arunci ostentativ cheile pe masă. Plini de invidie prietenii te vor întreba: „Bravo mă, ce ți-ai luat?”. „Un 718” ai răspunde plin de tine și cu portofelul gol. Ceață. O ceață deasă se lasă la masă. WTF e 718!? Sună ca naiba și în mod sigur nimeni de la masa ai nu a trăit în anii 50 ca să-și aducă aminte că Porsche 718 a câștigat celebra cursă de la LeMans. Unde mai pui că gluma preferată a dușmanilor va fi „uite-l și pe ăla care n-a avut bani de 918”.

Noul Porsche 718 Boxster va avea in Romania un pret de pornire de 45.000 de euro cu TVA inclus incepand cu 30 aprilie. Cele mai importante date sunt: avem motor in patru cilindri nu in sase, capacitate cilindrica 2l si 2.5l, puterea este de 300 CP si ajunge la 350 CP (versiunea S), consumul a scazut cu 13% – adica 6.9l/100km si acceleratia 0-100 km/h 4.7 sec si 4.2 sec. (versiunea S).

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *