0

Noutatile Citroen la Shanghai

În 2014 CITROËN a înregistrat în China un progres (14 %) mai rapid decât piaţa (10 %), totalizând 320.000 de vânzări, un nou record istoric. Reprezentând 1 din 4 vânzări CITROËN din lume, China îşi confirmă astfel statutul de principală piaţă a Mărcii, înaintea Franţei. O ofensivă strategică de vânzări pe segmentul C (peste 50% din vânzările pieţei în China), printre care se numără în special:

  • Noul CITROËN C-Elysée: în 2014, primul an complet, acest model s-a clasat ca best-seller al Dongfeng CITROËN, cu peste 100.000 vânzări. Capacitatea de a atrage noi clienţi a fost confirmată încă de la începutului anului 2015 cu un număr al vânzărilor în continuă creştere.
  • CITROËN C3-XR: acest nou model este primul SUV fabricat şi comercializat de Dongfeng CITROËN, lansat la sfârşitul lui decembrie 2014. Într-un moment în care segmentul SUV este în plină creştere în China (24 % din vânzările VP în 2014, cu +9 puncte vs 2012), C3-XR reprezintă un nou avantaj strategic în ofensiva comercială a companiei. La sfârşitul lunii martie, cu peste 14.000 exemplare înregistrate de la lansare, vânzările au depăşit deja obiectivele Mărcii.
  • Noul CITROËN C4 Picasso: dezvăluit în premieră publicului chinez prezent la Salonul de la Shanghai, liderul european al segmentului MPV urmează să fie comercializat pe piaţa chineză începând cu luna iunie. Un atu în plus pentru a cuceri noi clienţi.
  • Uimitor, creativ şi îndrăzneţ, noul concept car CITROËN AIRCROSS, prezentat în premieră mondială la Shanghai, confirmă capacitatea Mărcii de a câştiga o poziţie internaţională diferită oferind propria interpretare a conceptului de SUV.
Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *