0

Noul Volkswagen Passat

Volkswagen a lansat în România a 8-a generaţie a modelului Passat, o maşină cu succes răsunător la noi în ţară şi nu numai. După cum spun chiar cei de la VW, maşină este: „o simbioză perfectă între confort, elegantă şi dinamism, pentru cei care ştiu care le sunt priorităţile în viaţă.” Este clar că publicul ţintă al germanilor este compus din oameni ce au deja un anumit statut social şi îşi cunosc foarte bine „priorităţile”. Modelul cel nou aduce designul exterior al maşinii în ton cu liniile clare ce definesc actualul limbaj de design al mărcii. Ampatamentul mai lung, farurile cu LED şi noile modele de jante fac maşină să arate mai mult a limuzina şi mai puţin a maşină nemţească monotonă. Nici la interior maşină nu lasă de dorit: calitatea materialelor este bine cunoscută, fiind implementate şi sistmeme noi, că de exemplu: Active info display – un ecran TFT de înalta rezoluţie de 12.3 inch care înlocuieşte banalele ceasuri de bord. Nici siguranţă nu este uitată: sistemul „Front Assist” poate frână maşină în cazuri de urgenţă şi poate avertiza şoferul de prezenţa anumitor vehicule sau persoane ce urmează a se intersecta cu traiectoria maşinii. Cumpărătorii pot opta din 3 variante de echipare: Trendline, Comfortline şi Highline, ultima fiind şi cea mai scumpă. Varianta Trendline porneşte de la 22.398 de euro iar varianta Highline de la 29.479 de euro. Motorizările pe benzină sunt 1.4 TSI (125 CP), 1.8 TSI (180 CP), 2.0 TSI (220 CP) iar cele pe motorină sunt 1.6 TDI (120 CP) 2.0 TDI (150 CP) şi 2.0 TDI (190 CP si biTurbo 240CP). Motoarele pot fi cuplate la o cutie de viteze manuale sau unei unităţi DSG. Odată cu noul model sunt lansate şi variantele Passat CC şi Passat Variant, ambele dispunând de tehnologiile implementate în modelul de baza.

Tag-uri: ,
Despre autor:

Ziua pasionat auto, noaptea actor, dar tot timpul cu 3 pedale și un volan la îndemână.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *