0

Noul BMW X1 2015 – preturi, variante si detalii

Noul BMW X1 vine să construiască pe succesul primei generaţii, un model de succes care a deschis o nouă categorie în segmentul premium şi s-a vândut până acum în peste 730.000 de unităţi. Debutul pe piaţă al noului BMW X1 este programat pentru 24 octombrie, când sunt pregătite primele livrări. Preţul de început pentru noul BMW X1 este de 27150 Euro fără TVA (33666 Euro cu TVA) pentru versiunea BMW X1 sDrive18d, cu tracţiune faţă şi motorul de patru cilindri diesel de 110 kW/ 150 CP.

A doua generaţie BMW X1 (consum mediu mixt: 6,4-4,1 l/100 km; emisii CO2: 149-109 g/km) dispune de o selecţie complet nouă de motoare. Două propulsoare pe benzină şi trei versiuni diesel vor fi disponibile de la lansarea din octombrie 2015 – toate au câte patru cilindri şi fac parte din noua familie de motoare a BMW Group. Gama de puteri variază între 110 kW/150 CP şi 170 kW/231 CP. Motoarele sunt combinate fie cu transmisia manuală cu şase trepte, fie cu cea Steptronic cu opt trepte, ambele reprezentând noi dezvoltări.

Dispuse în faţă şi montate transversal, motoarele cu patru cilindri din cea mai nouă generaţie BMW Group furnizează puterea care este transformată în propulsie dinamică – şi care asigură plăcerea condusului pe drum cu aderenţă scăzută – fie prin noua versiune a sistemului inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive, fie printr-o configuraţie avansată de tracţiune faţă, în funcţie de varianta de model.

Un alt factor ce contribuie la îmbunătăţirea suplimentară a agilităţii BMW X1 este şi tehnologia şasiului, de asemenea o dezvoltare nouă, care asigură nu doar un comportament controlabil cu precizie, ci şi o îmbunătăţire vizibilă a confortului călătoriei. Împreună cu centrul de greutate coborât al automobilului, distribuţia aproape perfectă (50:50) a maselor, ecartamentul lat, consolele scurte, masa optimizată şi rigiditatea impresionantă a caroseriei şi şasiului, aceasta pune bazele pentru o experienţă a condusului familiară conducătorilor BMW, dar fără egal în segment.

Sistemul inteligent de tracţiune integrală xDrive este disponibil şi el sub o formă actualizată pentru a doua generaţie BMW X1. Compact, cu masa redusă şi eficient, sistemul de tracţiune integrală distribuie puterea motorului între puntea faţă şi cea spate exact cum o cere situaţia – în orice moment. Conectarea acestuia cu DSC (Dynamic Stability Control / controlul dinamic al stabilităţii) permite sistemului să acţioneze preventiv pentru a contracara orice tendinţă subviratoare sau supraviratoare din partea automobilului. Mai mult, combinaţia sistemului DSC cu xDrive include acum şi Hill Descent Control (control la coborârea pantei), care poate fi activat prin atingerea unui buton.
Noul BMW X1 sDrive18d este echipat standard cu o nouă transmisie manuală cu şase trepte, la care funcţia de control al vitezei de cuplare asigură o cursivitate optimizată. Un senzor de selectare a vitezelor adaptează turaţia motorului la cea a arborelui de intrare în transmisie, rezultatul fiind cele mai rapide schimbări de viteze posibile.
Disponibilă ca opţiune la cutia de viteze manuală este transmisia Steptronic cu opt trepte, de asemenea nou dezvoltată, care este dotare standard la toate celelalte modele. Noua versiune a transmisie automate se evidenţiază prin eficienţa internă îmbunătăţită, cursivitatea crescută şi schimbări mai dinamice ale vitezelor. Cu masa redusă şi eficienţa internă îmbunătăţită, noile transmisii – manuală cu şase trepte şi Steptronic cu opt trepte – contribuie şi ele al optimizarea eficienţei. Cutia de viteze manuală are un amortizor cu pendul centrifugal în volanta dublă, care reduce oscilaţiile de rotaţie ce apar la turaţii joase ale motorului. Astfel este mărit confortul când conducătorul menţine turaţia redusă pentru a îmbunătăţi economia de combustibil. Totodată, patinarea redusă a convertorului noii transmisii automate elimină pierderile de energie, iar rapoartele mai lungi menţin turaţiile reduse la viteze mai mari ale automobilului.

Variante de model:
BMW X1 xDrive25i: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor TwinScroll, injecţie directă High Precision, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC, Double-Vanos). Capacitate: 1.998 cmc, putere: 170 kW/231 CP între 5.000 şi 6.000 rpm, cuplu maxim: 350 Nm între 1.250 şi 4.500 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 6,5 secunde, viteză maximă: 235 km/h. Consum mediu de combustibil*: 6,6-6,4 l/100 km, emisii CO2*: 152-149 g/km, standard de emisii: EU6.

BMW X1 xDrive20i: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor TwinScroll, injecţie directă High Precision, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC, Double-Vanos). Capacitate: 1.998 cmc, putere: 141 kW/192 CP între 5.000 şi 6.000 rpm, cuplu maxim: 280 Nm între 1.250 şi 4.600 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,4 secunde, viteză maximă: 223 km/h. Consum mediu de combustibil*: 6,4-6,3 l/100 km, emisii CO2*: 149-146 g/km, standard de emisii: EU6.

BMW X1 sDrive20i: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor TwinScroll, injecţie directă High Precision, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC, Double-Vanos). Capacitate: 1.998 cmc, putere: 141 kW/192 CP între 5.000 şi 6.000 rpm, cuplu maxim: 280 Nm între 1.250 şi 4.600 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,7 secunde, viteză maximă: 225 km/h. Consum mediu de combustibil*: 6,0-5,9 l/100 km, emisii CO2*: 139-136 g/km, standard de emisii: EU6.

BMW X1 xDrive25d: motor diesel cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor în mai mult etape, cu presiune ridicată şi joasă, cu geometrie variabilă a admisiei, injecţie directă common-rail cu injectoare supapă solenoid, presiune maximă de injecţie: 2.500 bar). Capacitate: 1.995 cmc, putere: 170 kW/231 CP la 4.400 rpm, cuplu maxim: 450 Nm între 1.500 şi 3.000 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 6,6 secunde, viteză maximă: 235 km/h. Consum mediu de combustibil*: 5,2-5,0 l/100 km, emisii CO2*: 137-132 g/km, standard de emisii: EU6.

BMW X1 xDrive20d: motor diesel cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor cu geometrie variabilă a admisiei, injecţie directă common-rail cu injectoare supapă solenoid, presiune maximă de injecţie: 2.000 bar). Capacitate: 1.995 cmc, putere: 140 kW/190 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 400 Nm între 1.750 şi 2.500 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,6 secunde, viteză maximă: 219 km/h. Consum mediu de combustibil*: 5,1-4.9 l/100 km, emisii CO2*: 133-128 g/km, standard de emisii: EU6.

BMW X1 sDrive18d: motor diesel cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor cu geometrie variabilă a admisiei, injecţie directă common-rail cu injectoare supapă solenoid, presiune maximă de injecţie: 2.000 bar). Capacitate: 1.995 cmc, putere: 110 kW/150 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 330 Nm între 1.750 şi 2.750 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 9,2 secunde (transmisie automată: 9,2 secunde), viteză maximă: 205 km/h (205 km/h). Consum mediu de combustibil*: 4,3-4,1 (4,5-4,3) l/100 km, emisii CO2*: 114-109 (119-114) g/km, standard de emisii: EU6.

Noul BMW X1 2015http://www.eblogauto.ro/noul-bmw-x1-2015-preturi-variante-si-detalii

Posted by eBlogAuto.info on 23 Iulie 2015

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *