0

Mercedes-AMG S65 Cabriolet, coafura nu rezista

Producătorul german a dezvăluit lumii întregi ultima noutate din linia S-Class: Mercedes-AMG S65 Cabriolet.

De acum încolo cine voia mai mult decât un S500 sau S64 AMG 4MATIC are la dispoziție noul S65 AMG Cabrio ce vine la pachet cu un motor bi-turbo V12 de 6 litri, 630 CP și 1000 Nm. Asta înseamnă că prima sută de km/h o prinde în 4,1 secunde iar viteza maximă este de 250 Km/h. Dacă mai scormonești un pic în buzunare, nemții vor ridica restricția electronică și vei putea tinge 300 km/h. Puterea e transmisă către sfalt prin intermediul unei transmisii cu ambreiaj dublu și șapte trepte, responsablă cu tracțiunea fiin puntea spate.

Pentru ce-i ce-și cumpără o mașină cu motor V12 de șase litri dar în sufletul lor se simt ecologiști, iată câteva cifre: consum mediu 12 l/100 km și emisii de CO2 de 272 g/km. Dacă vă găsiți mașina zgâriată în parcare să știți că Green Peace de de vină.

Mercedes-Amg S65 Cabriolet 02

Mercedes-AMG S65 Cabriolet are un acoperiș textil format din trei straturi ce se închide sau deschide în 17 secunde, operație ce poate fi făcută din mers până la 50 km/h. Notabil e că mașina arată foarte bine chiar și acoperită, lucru destul de rar la decapotabilel cu soft-top. La interior Mercedes a pus cele mai bune materiale din stoc, dar au dotat-o și cu elemente de confort de lux (climă inteligentă menită să te mențințină cald chiar și cu mașina descoperită, cotiere încălzite, masaj, head-up display, cameră cu unghi de 360 grade etc) plus o gamă întreagă de echipamente electronice menite să te ferească de belele și să te țină cât mai mult în viață (Distronic Plus cu Steering Assist și Sop&Go Pilot, Pre-Safe Brake, Cross-Traffic Assist, Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist și Pre-Safe Plus safety systems).

Mercedes-Amg S65 Cabriolet interior

Mercedes va comercializa noul S65 AMG Cabrio din aprilie 2016 și va costa, așezați-vă vă rog, în jur de 250.000 euro.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *