0

Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2015

O paradă impresionantă a tuturor automobilelor şi motocicletelor intrate în competiţie şi decernarea premiilor au oferit un Classic Weekend strălucitor pe malurile Lacului Como, al cărui punct culminant a fost duminică după-amiază în faţa a mii de spectatori. Concorso d’Eleganza Villa d’Este şi-a reconfirmat statutul remarcabil în calendarul evenimentelor exclusiviste pentru automobile şi motociclete de epocă. De-a lungul celor două zile ale Concorso, toate privirile au fost aţintite asupra preţioaselor modele clasice, dar şi a conceptelor spectaculoase. Sub un soare plăcut, motto-ul evenimentului „Seventies Style – the Jet Set is back” – a găzduit o serie de expoziţii speciale şi puncte de atracţie, care au creat scena perfectă pentru un week-end care va dăinui mult timp în memoria participanţilor.
Ca întotdeauna, ce a fost mai bun a rămas pentru final. Juriul de specialitate a oferit evenimentului un moment cu totul special când a decernat Trofeo BMW Group – pentru „Best of Show” – unui Alfa Romeo 8C 2300 Spider din 1932. Premiul acordat pe baza voturilor publicului – Coppa d’Oro Villa d’Este – a fost câştigat de un Ferrari 166M Barchetta din 1950. Iar învingător în competiţia rezervată conceptelor şi prototipurilor a fost coupé-ul Bentley Exp 10 Speed Six, care a primit Concorso d’Eleganza Design Award. Concursul de frumuseţe pentru motociclete clasice – Concorso di Motociclette – a fost organizat pentru a cincea oară, iar un Münch-4 TTS-E din 1973 a primit laurii victoriei şi Trofeo BMW Group pentru motociclete.

Concorso d’Eleganza Villa d’Este şi-a reconfirmat statutul remarcabil în calendarul evenimentelor exclusiviste pentru automobile şi motociclete de epocă. În continuare va oferim un rezumat a acestui eveniment … #enJOY!http://www.eblogauto.ro/concorso-deleganza-villa-deste-2015/

Posted by eBlogAuto.info on 10 Iunie 2015

Veniţi de pretutindeni, vizitatorii care cunosc fenomenul au răsplătit cu aplauze automobilele şi motocicletele
Parcarea şi peluzele hotelului de lux Villa d’Este şi ale Villa Erba au oferit, şi de această dată, decorul perfect pentru acest eveniment ilustru şi cu o lungă tradiţie, centrat în jurul automobilelor şi motocicletelor de epocă. Vizitatori din lumea întreagă au salutat parada modelelor din competiţie şi au aplaudat eleganţa şi frumuseţea estetică a acestor modele, dar şi extravaganţa prototipurilor şi conceptelor.

Diversele expoziţii speciale şi motto-ul evenimentului – „Seventies Style” – au contribuit la crearea unei ambianţe evocatoare bogate. De exemplu, aniversarea „90 de ani de Rolls-Royce Phantom” a fost sărbătorită printr-o categorie specială a competiţiei, în timp ce tema anilor ’70 s-a reflectat atât în expoziţia specială orientată pe a 40-a aniversare a BMW Seria 3, cât şi pe seria de BMW Art Cars. Primele patru modele din acest proiect unic, în care lumea artei şi cea auto s-au îmbinat într-o manieră atractivă, s-au regăsit în compania celui mai recent membru al unei colecţii de 17 exemplare. În 1975, Alexander Calder a pictat în premieră un model BMW de curse. Urmând acelaşi traseu, deceniul a adus lucrări de artă pe roţi semnate de Frank Stella, Roy Lichtenstein şi Andy Warhol. În 2010, Jeff Koons a creat cea mai nouă capodoperă a colecţiei BMW Art Cars. Toate cele cinci BMW Art Cars expuse la Cernobbio au participat la legendara cursă de 24 de ore de la Le Mans.

Istoria Concorso d’Eleganza Villa d’Este a început în 1929, când un concurs de frumuseţe rezervat automobilelor a avut loc, în acest loc, pentru prima dată. Anul acesta, Concorso d’Eleganza a fost cea de-a 11-a ediţie a acestei reuniuni exclusiviste ale cărei gazde au fost BMW Group Classic şi hotelul Villa d’Este. Acum, ca şi în trecut, Lacul Como a primit pe malurile sale o suită de automobile şi motociclete de epocă extrem de preţioase şi rare, dar evenimentul de acum a reprezentat şi o punte de legătură între trecutul, prezentul şi viitorul estetici auto. Acest rol a fost exprimat de designurile vizionare ale prototipurilor şi conceptelor prezentate – şi este reconfirmat anual de noi studii BMW prezentate în afara competiţiei.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *