Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Noul Toyota RAV4 – impact major pentru brand awareness și creștere a vânzărilor

Noul Toyota RAV4 – impact major pentru brand awareness și creștere a vânzărilor

Noul model Toyota RAV4 a fost prezentat, în această primăvară, la salonul auto de la New York. Se preconizează ca acesta va fi arma principala în lupta pentru creșterea vânzărilor, a cotei de piață, dar și a loialității mărcii.

Ofertele prezentate de Toyota la New York par să mențină brand-ul în continuare în topul modelelor de crossover compact, chiar dacă pe piață exista o concurență serioasă.

Noua generaţie RAV4 are  o lungime de 4.6 metri, lățime de până la 1.85 metri şi are un ampatament mai mare cu 30 mm faţă de generaţia anterioară care oferea 2,66 metri.

Toyota RAV4 nu mai este comercializată în variantă diesel.  Modelele disponibile în SUA sunt cele cu motor pe benzină de 2,5 litri cu 4 cilindri și aceeaşi unitate combinată cu un motor electric pe versiunea hibridă şi transmisie ECVT.

În Europa va fi comercializată verisiunea hybrid, dar şi un alt propulsor pe benzină de 2,0 litri care va putea fi comandat şi cu cutie manuală.

Noua Toyota RAV4 va ajunge în Europa la începutul anului 2019.

AUTOR:

TAGS: 2019, rav4, toyota,

reclama