Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Test Drive Renault 4

Renault 4 2025 nu este doar o renaștere a unui model clasic francez, ci reprezintă un nou mod de a gândi a întreg grupului Renault – mascarea tehnologiei avansate într-un design ușor de recunoscut și de îndrăgit de cumpărătorii de toate vârstele. Totul a început cu Renault 5, model care a readus în prim plan utilitatea principală a mașinilor electrice, anume mobilitatea urbană. Și Renault 4 și Renault 5 sunt mașini electrice care încearcă să-ți facă naveta zilnică mai distractivă și mai interesantă prin mijloacele pe care ele le au la degetul mic – designul și manevrabilitatea.

Dacă Renault 5 pare că are un spirit pueril care se încântă de fiecare dată când îi arăți un viraj, Renault 4 este tânărul familist care nu a uitat să se distreze, dar nici nu va renunța la confortul familiei sale. Ambele modele utilizează suspensie independentă pe spate și tracțiune față, iar combinațiile baterie/motor care se pot face sunt identice. Baterie de 40 kWh împerecheată cu motor de 120 cai putere pentru cei care se mulțumesc cu 300 km autonomie și vor să utilizeze preponderent urban mașina sau baterie de 52 kWh împerecheată cu motor de 150 cai putere pentru cei care au nevoie de 400 km autonomie și se aventurează și la drumuri lungi cu mașina electrică.

Sunt 3 niveluri de echipare disponibile începând de la 28.000 euro și până la 34.000 euro, partea bună este că până și echiparea de bază are pompă de căldură astfel că autonomia nu va scădea teribil în perioada rece. Totuși, cred că cea mai impresionantă dotare de pe Renault 4 rămâne plafonul textil decapotabil, un opțional care ar putea să nu ajungă în țara noastră, probabil deoarece Renault România consideră că prețul va îndepărta publicul pragmatic din țara noastră. Nu se știe ce preț va avea plafonul textil, cert este că furnizorul este același care oferă materia primă și pentru producători premium precum Porsche.

CONCLUZII

Nota:

AUTOR:

TAGS: