Dacia Jogger deja este un model de succes, iar acest lucru nu este susținut doar de vânzările excelente din țara noastră, ci și de ceea ce reușește acest model în restul Europei. La fel ca Duster-ul, Jogger trebuia să-și găsească un truc prin care să convingă fanii modelului că mașina aceasta poate să vândă un stil de viață, nu doar un automobil la un preț bun raportat la piață. Aici intră în discuție Jogger Sleep Pack – o cutie de lemn ce servește ca depozitare, dar și ca ramă de lemn pentru pat, o saltea și un cort ce se poate monta în extinderea hayonului mașinii. Toate aceste elemente transformă Jogger dintr-o mașină spațioasă într-una ce poate găzdui o familie în excursie la munte sau la mare.
Cu top case deasupra, elementele mai înainte amintite, 4 pasageri și bagaje, motorul de 1 litru nu a avut nicio problemă în a susține 130-140 km/h pe autostradă și asfaltul de pe dealurile abrupte nu s-a dovedit a fi potrivnic MPV-ului îndrăzneț.
Cortul în sine nu este atât de ușor de montat pe cât mă așteptam, ce-i drept, eu nici nu sunt o persoană care a ridicat prea multe corturi la viața ei. Instrucțiunile sunt cam vagi, clar făcute pentru cei care au mai fost în camping-uri. După circa 2 ore în care 2 persoane au încercat din răsputeri să ridice cortul, ceva ne-a reușit! Nu cred că acest cort a fost ridicat pe cât de bine s-ar fi putut, dar rezultatul a fost mulțumitor și, mai important, utilizabil ca atare.
Cred în continuare că Dacia Jogger este unul dintre cele mai bune modele pe care Dacia le produce, poate chiar mai bun decât Duster datorită versatilității oferite de spațiul imens de stocare. Oferind acest Sleep Pack, Dacia nu face decât să arate că pentru 1490 euro în plus Jogger-ul poate înlocui camera de pensiune ce te ține departe de inima naturii. Prețul mai sus menționat este valabil dacă se optează pentru pachet atunci când se cumpără și mașina, dacă te hotărăști mai târziu că ți-ar fi de folos Sleep Pack-ul, prețul ajunge la 1790 euro.
Nota: