0

Teaser Hyundai Ioniq

Ioniq va fi primul autovehicul din lume care va oferi trei variante de trenuri de rulare eficiente si cu emisii reduse: integral electric, hibrid plug-in benzina/electric sau hibrid benzina/electric. Cu o silueta fluida, asemanatoare cu cea a unui coupe, si cu numerose detalii remarcabile, designul exterior vine in completarea caracteristicilor eco ale propulsoarelor.

Echipa de designeri Hyundai a creat un exterior impresionant, dar care aduce in acelasi timp o contributie semnificativa la indeplinirea cerintelor de protectie a mediului. Conturul simplu, dar rafinat, desenat cu grija, contribuie la imbunatatirea performantelor aerodinamice. In partea frontala, grila hexagonala specifica familiei de modele Hyundai incorporeaza clapete active, care optimizeaza fluxul de aer urmand linia caroseriei. Grila uneste cele doua faruri expresive prevazute cu lumini de pozitie in forma literei C.

IONIQ interior teaser

Designul unic al exteriorului continua in mod armonios si in habitaclu. Spatiul interior este utilizat eficient, in timp ce instrumentele de bord sunt usor lizibile. Pentru un aspect futurist, suprafetele simple si elegante folosesc materiale ecologice.

Hyundai este unul dintre primii producatori mondiali de modele hibride si/sau electrice. In 2013, marca a devenit prima care a produs in serie un autovehicul alimentat cu hidrogen, ix35 Fuell Cell.

Denumirea „Ioniq” are ca sursa de inspiratie elementele, materialele si tehnologiile utilizate. Un ion este un atom incarcat electric, sugerand combinatia inteligenta a diverselor platforme ale autovehiculului. A doua parte a numelui, extrasa din cuvantul „unique”, evidentiaza angajamentul Hyundai fata de protejarea mediului inconjurator si dorinta de a oferi clientilor experiente peste asteptari. La final, „Q” confirma abordarea proaspata a acestui nou model.

Dupa prezentarea in premiera mondiala, care va avea loc in Coreea, in luna ianuarie a anului viitor, Ioniq va fi dezvaluit in martie 2016 atat la Salonul Auto de la Geneva, cat si la Salonul Auto de la New York.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *