Mercedes AMG EQE SUV 43 4MATIC – Dar ce vă lipsește astăzi?
Cred că mașina asta a fost construită astfel încât șoferul să se simtă premiat în fiecare călătorie. M-ai ales, ia de aici: confort, siguranță, autonomie de până la 476 de km, trei ecrane, spectacol de lumini, sunet excelent, materiale premium, purificator de aer, masaj, sisteme care te ajută etc. Iar reacția după ce descoperi fiecare lucru e: Wow!
Suma acestor wow-uri s-ar traduce într-o mașină foarte bine închegată, puternică și sigură. A păstrat suficient din comenzile clasice, cât să fie intuitivă, dar are și foarte multe elemente de noutate, cât să fie cu un pas în fața rivalilor și să ți se pară la fel de actuală și după ce o vei conduce 2-3 ani.
Volanul e plin cu butoane pentru diverse funcții. Ai la dispoziție inclusiv niște padele mai mici pentru a controla sunetul motorului și tracțiunea. Nu are un drum în care să fie în elementul său, se potrivește mănușă în orice călătorie: e înaltă, agită în deplasări 476 CP și 858 Nm, impresionează cu sistemul de direcție care acționează și asupra roților din spate: chiar dacă pare un automobil imens, întoarcerile pe loc le simți ca și cum ai merge cu o mașină mică. Iar fiecare are ecranul lui!
Mi-a plăcut mult purificatorul de aer. Am trecut pe lângă un camion care scotea mult fum și ne-a arătat imediat că a fost depășită concentrația particulelor de praf, particule pe care le ține la distanță de pasageri. Stă bine și la capitolul audio, Burmester e responsabil pentru sunetul excelent! Burmester și-a făcut apariția prima dată pe Bugatti Veyron și îşi fabrică produsele manual la uzina sa din Berlin, mândrindu-se cu perfecţiunea măiestriei umane.
Mercedes-AMG EQE SUV e confortabilă la drum lung și datorită anvelopelor Michelin PILOT SPORT EV, de 22 de inch, concepute special pentru automobile electrice. Au în interiorul tălpii de rulare niște bureți, pentru silențiozitate. Totodată, oferă manevrabilitate sigură inclusiv la viteză mare, cresc autonomia bateriei și asigură o aderență bună pe teren umed.
Când tragi linie, costul ajunge la 142.413€. Dacă ți se pare mult, poți seta termen de plată lunar, la Autonom: 2.092€ prin leasing operațional.
Dacă ar fi să-i găsesc un minus: masajul din scaune e mai mult o plimbare față-spate-lateral, mă așteptam la ceva mai mult. Dar deja astea-s fitze!
Nota:
ARTICOLE SIMILARE