0

Porsche 911 Turbo si 911 Turbo S – detalii si pret

Noile modele Porsche din seria 911 – 911 Turbo și 911 Turbo S – au acum cu 15 kW (20 CP) mai multă putere, un design cu linii precise și caracteristici îmbunătățite. Încă de la lansare, modelele vor fi disponibile atât în varianta coupe, cât și în varianta decapotabilă. Motorul noului 911 Turbo, în șase cilindri bi-turbo, cu o cilindree de 3,8 litri, are acum o putere de 397 kW (540 CP). Surplusul de putere a fost obținut datorită modificării valvelor de admisie din chiulasă, noilor duze de injecție și presiunii mai mari de combustibil. 911 Turbo S dezvoltă acum 427 kW (580 CP), datorită noilor turbine cu compresoare mai mari. Porsche este, în continuare, unicul producător care folosește turbine cu geometrie variabilă în motoarele pe benzină.

Motoarele sunt acum dotate cu o funcție “dynamic boost” creată pentru a îmbunătăți răspunsul mo-torului în manevre dinamice. Această funcție menține presiunea de încărcare în timpul schimbării de sarcină – de exemplu, atunci când pedala de accelerație este eliberată pentru o perioadă scurtă. Acest lucru se realizează prin întreruperea injecției de carburant, în timp ce clapeta de accelerație rămâne deschisă. Astfel, motorul reacționează fără nicio întârziere la o nouă apăsare a pedalei de accelerație. Efectele acestei funcții sunt mai vizibile în modurile Sport și Sport Plus, decât în modul Normal.

Noile mașini sport ating o performanță la condus uimitoare, în timp ce consumul de carburant este redus și mai mult. 911 Turbo S Coupé sprintează de la 0 la 100 km/h în doar 2,9 secunde. Viteza maximă de 330 km/h este cu 12 km/h mai mare decât în cazul modelelor precedente. 911 Turbo atinge 100 de km/h în 3,0 secunde, iar viteza maximă este de 320 km/h – cu 5 km/h mai rapid decât predecesorul. Cu toate acestea, variantele coupe consumă doar 9.1 l/100 km, iar variantele decapo-tabile 9,3 l/100 km. Aceste cifre indică un consum mai mic cu 0,6 litri la 100 km, pentru toate versiuni-le. Performanța se datorează managementului avansat al electronicii motorului și transmisiei, cu mapări revizuite pentru treptele de viteză.

Șasiul noilor modele 911 Turbo, cu funcția standard PASM, oferă acum o plajă de opțiuni mai largă între performanță și confort. În plus, 911 Turbo S oferă o gamă completă de echipare pentru un con-dus cât mai dinamic: sistemul PDCC este valabil ca opțiune standard, ca și în cazul sistemului de frânare ceramic PCCB. Noile opțiuni, disponibile pentru toate modelele 911 Turbo, includ: asistenţă la schimbarea benzii de rulare, echipată cu radar și un sistem de ridicare pentru axa față, care poate fi folosit pentru a crește garda la sol în față cu 40 mm, la viteze mici.

Noile modele Porsche 911 Turbo pot fi comandate începând cu decembrie 2015, iar prețurile fără TVA sunt:

911 Turbo 153.742 €
911 Turbo Cabriolet 165.082 €
911 Turbo S 178.279 €
911 Turbo S Cabriolet 189.619 €

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *