0

Noul BMW Seria 3 2019

Aboneaza-te!

BMW Seria 3 Sedan a simbolizat conceptul plăcerii condusului sportiv în clasa medie premium pentru mai bine de 40 de ani. Cu un design dinamic, agilitate, eficienţă excepţională şi dotări cu echipamente inovatoare, preia caracteristicile definitorii BMW şi le completează cu soluţii tehnologice avansate, ergonomie şi un plus de rafinament la interior. Sedanul reprezintă nu numai piesa centrală a gamei BMW Seria 3 (din care s-au vândut la nivel mondial peste 15 milioane de unităţi), ci şi a mărcii BMW. Cu această ultimă ediţie a automobilului, BMW construieşte în special pe tradiţia sportivă a Seria 3, ale cărei performanţe în motorsport de-a lungul timpului i-au întărit, de-a lungul timpului, imaginea sportivă. A şaptea generaţie a sedanului sport face o nouă mutare decisivă în segmentul său în ceea ce priveşte dinamica, calitatea premium şi inovaţia.

Premiera mondială a noului BMW Seria 3 Sedan va avea loc la Mondial de l’Automobile de la Paris, în octombrie 2018. Lansarea pe piaţă a automobilului va începe la 9 martie 2019. Noul model va fi produs în uzina BMW de „acasă”, la München, la uzina Tiexi din Shenyang – deţinută de joint-venture-ul BMW Brilliance Automotive (BBA) – şi la nou construita uzină BMW din San Luis Potosí, în Mexic.

  • A şaptea generaţie a celui mai de succes model BMW din toate timpurile. Noul BMW Seria 3 Sedan beneficiază de calităţile sportive îmbunătăţite semnificativ, un nou limbaj de design, un plus important de rafinament la interior, precum şi sisteme de asistenţă, control & operare şi tehnologie de conectivitate inovatoare. Premiera mondială în octombrie 2018 la Mondial de l’Automobile de la Paris, lansarea pe piaţă la 9 martie 2019, inclusiv în România.
  • Tehnologie nouă a trenului de rulare cu putere mai mare, cuplu mai mare şi eficienţă optimizată. Şase variante de motorizare disponibile de la lansare: motoare pe benzină, cu patru cilindri, motoare diesel cu patru cilindri şi un propulsor diesel cu şase cilindri – cu puteri variind între 110 kW/150 CP şi 195 kW/265 CP. Tracţiune integrală inteligentă disponibilă de la lansare cu BMW 320d xDrive Sedan. Pe parcursul anului viitor vor debuta un model BMW M Performance foarte sportiv şi o variantă BMW iPerformance cu sistem de propulsie plug-in hybrid.

  • Dinamică vizibil îmbunătăţită datorită tehnologiei cu transformări importante, o premieră pentru tehnologia amortizoarelor, cu variaţie a rigidităţii în funcţie de cursă, structură a caroseriei şi prinderi ale suspensiei mai rigide, ecartamente mai late, masă minimizată, centru de greutate coborât şi distribuţie egală (50:50) a maselor.
  • Gama de opţiuni pentru şasiu extinsă pentru a oferi abilităţi sportive suplimentare: suspensie M Sport cu gardă la sol redusă, suspensie M adaptivă, direcţie sport variabilă, frâne M Sport, diferenţial M Sport cu control electronic pentru efect blocant complet variabil pentru puntea spate, jante de până la 19 ţoli, din aliaj uşor.
  • Interpretarea nouă a aspectului de sedan sport caracteristic BMW utilizează noul limbaj de design al mărcii. Liniile clare şi suprafeţele întinse demonstrează estetica modernă, sportivitatea şi prezenţa plină de emoţie ale automobilului. Modelele Advantage, Sport Line, Luxury Line şi M Sport asigură interpretări clar distincte ale noului model.
  • Aerodinamică optimizată. Coeficientul aerodinamic (Cd) redus de la 0,26 la 0,23 (BMW 320d). Progres subliniat de dotări precum control activ al clapetelor de aer, Air Curtains şi un şasiu inferior etanşeizat aproape complet.
  • Specificaţia standard are faruri LED integrale şi stopuri LED de culoare închisă. Farurile LED cu funcţii extinse, farurile LED adaptive cu BMW Laserlight pentru fază lungă adaptivă (cu rază de acţiune de aproximativ 530 de metri) şi proiectoare de ceaţă LED faţă sunt disponibile ca opţiuni.
  • Accentuare mai mare a orientării spre conducător şi ambianţă interioară premium rafinată. Comenzile structurate clar în zone funcţionale, utilizarea precisă a formelor şi detaliile de calitate transmit dinamism şi exclusivitate moderne.
  • Mai mult spaţiu la nivelul umerilor şi coatelor pentru scaunele faţă, vizibilitate în spate îmbunătăţită semnificativ, acces mai uşor în compartimentul spate, cu spaţiu mai mare pentru picioare, capacitate a portbagajului de 480 de litri, cu utilizare mai bună decât la modelul anterior. Spătar al banchetei divizibil 40:20:40 standard.
  • Creştere semnificativă a confortului, ambianţei premium şi personalizării datorită dotărilor suplimentare din specificaţia standard şi opţiunilor inovatoare. Volan sport, îmbrăcat în piele, cu design nou şi butoane multifuncţionale, panou nou de butoane pentru funcţiile de lumini. Design nou şi elegant al selectorului de viteze şi al panoului de control din jurul lui de pe consola centrală – care include controlerul iDrive, butonul Start/Stop, butoanele pentru comutatorul Driving Experience Control, dar şi frâna de parcare acum operată electric.

  • Luminile LED de interior sunt disponibile standard, lumina ambientală cu Welcome Light ca opţiune. Radio Professional cu şase difuzoare ca echipare standard, sistemul de sonorizare Harman Kardon surround cu 16 difuzoare ca opţiune. Două porturi USB şi interfaţă Bluetooth ca dotări standard, telefonie cu încărcare wireless disponibilă opţional.
  • Scaune cu design nou pentru conducător şi pasagerul din faţă, confort optimizat al şezutului în spate, decoraţiune nouă – opţională – cu piele Vernasca. Materiale de înaltă calitate cu finisări rafinate. Noi variante de decoraţiuni interioare şi panou de instrumente disponibil în Sensatec. Trapă de sticlă opţională, cu suprafaţă transparentă mai lungă cu 100 de milimetri.
  • Proprietăţi acustice optimizate: montanţi A umpluţi cu spumă pentru reducerea zgomotului şi sticlă acustică pentru parbriz, disponibile standard, uşi cu sticlă acustică opţionale.
  • Gama extinsă de sisteme de asistare a conducătorului deschide drumul pentru condusul autonom: avertizare de coliziune şi pietoni cu funcţie de frânare, disponibilă acum standard. Driving Assistant Professional, disponibil opţional, cuprinde sisteme care includ tempomat automat cu funcţie Stop & Go, asistent de direcţie şi menţinere a benzii (care contribuie la ghidarea automobilului prin spaţiile înguste), sistem de avertizare la schimbarea benzii şi sistem de avertizare la părăsirea benzii, protecţie în caz de coliziune laterală, asistent de evitare prin schimbarea benzii, avertizare la trafic transversal, la intersecţii şi de sens unic. Gama de funcţii mai include şi o premieră pentru segment – Reversing Assistant, care poate conduce automobilul cu spatele pe distanţe de până la 50 prin direcţionarea acestuia de-a lungul aceleiaşi trase pe care a venit înainte. Noua generaţie de BMW Head-Up Display vine cu suprafaţa de proiecţie cu 70% mai mare faţă de generaţia anterioară.
  • Ansamblul nou de sisteme concepute să uşureze parcarea şi manevrele nu are egal la nici un concurent: asistentul de parcare cu orientare longitudinală şi laterală automată pentru intrarea în şi ieşirea din spaţiile de parcare, Reversing Assistant, controlul distanţei de parcare (PDC) şi cameră pentru mers înapoi.
  • Noul Asistent Personal Inteligent BMW este o personalitate digitală inteligentă integrată în automobil. Nici un rival nu permite conducătorului să ofere un nume, la alegere, unui astfel de sistem. Asistentul Personal este un expert în maşină şi răspunde la comenzile vocale naturale pentru a ajuta conducătorul cu numeroase sarcini, precum îmbunătăţirea productivităţii şi distracţia la bord.
  • Sistem de afişare şi control revizuit complet: specificaţia standard include panou de instrumente cu dimensiune a ecranului mărită de la 2,7 ţoli (6,86 cm) la 5,7 ţoli (14,48 cm) şi Control Display cu diagonală a monitorului extinsă de la 6,5 ţoli (16,51 cm) la 8,8 ţoli (22,35 cm). BMW Live Cockpit Professional opţional dispune de un panou de instrumente complet digital, de 12,3 ţoli (31,24 cm), şi Control Display de 10,25 ţoli (26,04 cm) cu afişaje proiectate consistent, legate de situaţie şi personalizabile. Noul sistem de operare BMW 7.0 optimizează şi funcţionarea intuitivă prin operarea multimodală (prin funcţia touch a display-ului central, utilizând controlerul iDrive sau butoanele de pe volan şi cu control prin gesturi sau vocal BMW).
  • Extinsă semnificativ, gama de servicii digitale de la BMW Connected şi BMW ConnectedDrive: Remote Software Upgrade menţine actualizat automobilul. Parking Space Assistant uşurează căutarea unui loc de parcare liber. BMW Digital Key pentru acces în automobil şi pornirea motorului prin smartphone.
  • Variante de model la lansare:
    BMW 320i:
    Motor pe benzină, cu patru cilindri, transmisie Steptronic cu opt trepte. Capacitate: 1.998 cmc, putere: 135 kW/184 CP la 5.000-6.500 rpm, cuplu maxim: 300 Nm la 1.350-4.000 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,2 secunde, viteză maximă: 238 km/h. Consum mixt*: 6,0-5,7 l/100 km, Emisii CO2 mixte*: 137-129 g/km, standard emisii: EU6d-TEMP.

BMW 330i:
Motor pe benzină, cu patru cilindri, transmisie Steptronic cu opt trepte. Capacitate: 1.998 cmc, putere: 190 kW/258 CP la 5.000-6.500 rpm, cuplu maxim: 400 Nm la 1.550-4.400 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 5,8 secunde, viteză maximă: 250 km/h. Consum mixt*: 6,1-5,8 l/100 km, Emisii CO2 mixte*: 139-132 g/km, standard emisii: EU6d-TEMP.

BMW 318d:
Motor diesel cu patru cilindri, transmisie manuală cu şase trepte (opţional: transmisie Steptronic cu opt trepte). Capacitate: 1.995 cmc, putere: 110 kW/150 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 320 Nm la 1.500-3.000 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 8,5 secunde (8,4 secunde), viteză maximă: 226 km/h (222 km/h). Consum mixt*: 4,5-4,2 l/100 km (4,4-4,1 l/100 km), Emisii CO2 mixte*: 120-112 g/km (116-108 g/km), standard emisii: EU6d-TEMP.

BMW 320d:
Motor diesel cu patru cilindri, transmisie manuală cu şase trepte (opţional: transmisie Steptronic cu opt trepte). Capacitate: 1.995 cmc, putere: 140 kW/190 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 400 Nm la 1.750-2.500 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,1 secunde (6,8 secunde), viteză maximă: 240 km/h (240 km/h). Consum mixt*: 4,7-4,4 l/100 km (4,5-4,2 l/100 km), Emisii CO2 mixte*: 122-115 g/km (117-110 g/km), standard emisii: EU6d-TEMP.

BMW 320d xDrive:
Motor diesel cu patru cilindri, transmisie Steptronic cu opt trepte, BMW xDrive. Capacitate: 1.995 cmc, putere: 140 kW/190 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 400 Nm la 1.750-2.500 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 6,9 secunde, viteză maximă: 233 km/h. Consum mixt*: 4,8-4,5 l/100 km, Emisii CO2 mixte*: 125-118 g/km, standard emisii: EU6d-TEMP.

BMW 330d:
Motor diesel cu şase cilindri dispuşi în linie, transmisie Steptronic cu opt trepte. Capacitate: 2.993 cmc, putere: 195 kW/265 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 580 Nm la 1.600-3.000 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 5,5 secunde, viteză maximă: 250 km/h. Consum mixt*: 5,2-4,8 l/100 km, Emisii CO2 mixte*: 136-128 g/km, standard emisii: EU6d-TEMP.

Tag-uri: , , ,
Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.