0

Noua generație Panamera va fi produsă în fabrica din Leipzig

În această toamnă, fabrica Porsche Leipzig GmbH va ajunge, pentru prima dată, la o echipă formată din peste 4.000 de oameni, continuându-și povestea de succes începută în februarie 2000, când a fost inaugurată. Contextul acestei povești este producția integrală a noii generații de limuzine sportive, Panamera, care a avut premiera mondială la Berlin, în urmă cu două zile.

De la lansarea pe piață a modelului Panamera, în 2009, caroseriile au fost fabricate și vopsite la fabrica Volkswagen din Hanovra, fiind apoi transferate la fabrica Porsche din Leipzig pentru premontaj și asamblarea finală. În prezent, fabrica din Leipzig preia întregul proces de producție, inclusiv serviciile de asamblare a caroseriei și cele de vopsitorie – „o implicare tot mai puternică în această comunitate”, după cum spune Oliver Blume, Președintele Comitetului Executiv Porsche AG. „Porsche își intensifică legăturile strânse pe care compania le are cu orașul, regiunea și oamenii care locuiesc acolo.” Până în prezent, Porsche a investit aproximativ 1,3 miliarde de euro în dezvoltarea fabricii din Leipzig.

Regiunea Leipzig este în prezent una dintre cele mai atractive și inovatoare locații din lume pentru industria auto. Acesta este locul unde Porsche a stabilit standarde înalte prin producția SUV-ului sportiv Macan. „Avem o echipă motivată, care a demonstrat că poate realiza produse extrem de complexe, de o calitate Porsche de neegalat„, explică Siegfried Bülow, Președinte și CEO al Porsche Leipzig GmbH.

Porsche a extins fabrica din Leipzig pentru a patra oară, cu scopul de a putea produce acolo integral noul Panamera. Pentru acest proiect, compania a investit o sumă de aproximativ 500 de milioane de euro. Printre alte facilități, această investiție a inclus și construirea, în numai doi ani, a unei unități de producție a caroseriilor, situată în partea de vest a fabricii, cu o suprafață de producție de aproximativ 56.000 mp2. În plus, Porsche a făcut adaptări și la nivelul infrastructurii și a liniei de asamblare. Noul centru al calității reunește toate metodele de optimizare ale vehiculului. Odată cu această decizie, s-au creat 600 de locuri de muncă noi.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *