0

Noua generatie i20 inregistreaza o valoare reziduala crescuta

Noul model Hyundai i20, castigatoarea „Premiilor eblogauto 2014”, isi va mentine, intr-un procent superior competitorilor sai directi, valoarea initiala, conform unor noi studii independente realizate pe cinci dintre pietele majore din Europa. In plus, rapoartele sustin o crestere a valorii reziduale cu 7% fata de versiunea precedenta.

Analizele, realizate de RV-guidebook Eurotax, importanta publicatie franceza L’Argus, renumita revista italiana Quattroruote si expertii auto DAT din Germania, evidentiaza valori reziduale impresionante pentru noul model, pe baza studiilor realizate in Austria, Franta, Germania, Italia si Spania.

Clientii se pot astepta la o investitie mai rentabila la achizitia noului i20, decat in cazul principalilor competitori. Eurotax estimeaza ca versiunea pe benzina de 1,25 litri isi va pastra 49% din valoare dupa trei ani si 45.000 km rulati de la achizitie, depasindu-si astfel rivalii din segment: Renault Clio (43%), Peugeot 208 (41%), Citroën C3 (40%) si Opel Corsa (39%).

Pe piata italiana, unde Quattroruote estimeaza valori mult mai scazute datorita crizei economice, noul i20 depaseste competitorii cu o valoare reziduala de 40%. Concurenta pe aceasta piata este formata din: Volkswagen Polo (39%), Peugeot 208 (37%), Toyota Yaris (35%) si Citroën C3 (32%).

Cercetarile efectuate in Franta, Germania si Spania au evidentiat, de asemenea, rezultate foarte bune. L’Argus estimeaza o valoare reziduala de 46%, imediat dupa modelul national Renault Clio (47%), dar in fata unor modele precum Toyota Yaris, Peugeot 208 si Opel Corsa.

In Germania, noua generatie i20 isi va pastra in proportie de 49% valoarea initiala, conform calculelor DAT, fiind depasita doar de noua Skoda Fabia (cu 50%). Modelele Opel Corsa, Ford Fiesta si Fiat Punto sunt plasate dupa modelul Hyundai. Eurotax Spania plaseaza i20 (cu o valoare reziduala de 45%) pe pozitiile fruntase, in urma modelului Peugeot 208 (cu o valoare reziduala de 46%) si in fata modelelor Ford Fiesta, Seat Ibiza si Opel Corsa.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *