1

Mazda6 2017 se lansează în Europa în această toamnă

Mazda6 este de mult timp văzut ca unul dintre modelele cele mai atractive și cu cea mai bună manevrabilitate din segment. Acum ridică din nou ștacheta prin introducerea în premieră în Europa a sistemului G-Vectoring Cotrol (GVC). GVC este prima dintr-o serie nouă de tehnologii SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS, care asigură controlul integrat al motorului, transmisiei și șasiului pentru a intensifica sentimentul Jinba Ittai, de unitate cu mașina, care diferențiază modelele Mazda de alte autovehicule. GVC se bazează pe ideea revoluționară de a crește performanța șasiului cu ajutorul motorului și este prima tehnologie din lume care ajustează cuplul motor în funcție de direcție.

Gama de motorizări Mazda6 2017 prezintă trei variante SKYACTIV pe benzină: derivatele de 145 și 165 CP ale motorului SKYACTIV-G 2.0 și SKYACTIV-G 2.5 de 192 CP, precum și două motoare diesel, bi-turbo, de 150 și 175 CP, variante ale SKYACTIV-D 2.2, angrenate fie de transmisii manuale sau automate.

Motorul diesel SKYACTIV-D 2.2 dispune de trei noi sisteme pentru a crește capacitatea de reacție și pentru a reduce zgomotul motorului: High-Precision DE Boost Control îmbunătățește controlul presiunii de supra-alimentare pentru a face mai precis răspunsul la acționarea pedalei de accelerație; Natural Sound Smoother folosește un amortizor pentru a atenua zgomotul detonațiilor diesel, iar Natural Sound Frequency Control variază distribuția motorului pentru a neutraliza undele de presiune, suprimând trei benzi de frecvență critice, în care, în mod normal componentele motorului vibrează cel mai tare.

Această creștere a silențiozității motorului este completată de o îmbunătățire generală a izolării fonice la bordul Mazda6 2017, odată cu îmbunătățirea chederelor de la uși, a reducerii spațiilor dintre panouri și a materialelor de izolare fonică adăugate planșeului, consolei spate, plafonului și ușilor. Geamurile laterale din față, laminate, elimină și mai mult zgomotul produs de vânt.

La interior, designul a fost îmbunătăţit pentru a spori caracterul unic Mazda dat de habitaclul centrat pe șofer, care include un volan cu un nou design, un nou Head Up Display cu o rezoluţie mai mare și grafică color cu o lizibilitate mai bună în condiţii variate de lumină, dar și un ecran TFT LCD de 4,6 inci care afișează informaţii pentru şofer cu o grafică îmbunătăţită. La exterior este introdusă o nouă culoare premium, Gri Machine.

Mazda6 2017 este disponibilă cu o gamă completă de elemente de siguranță pasivă și tehnologii de siguranță activă i-ACTIVSENSE. Acestea includ o premieră în Europa prin noua caracteristică Traffic Sign Recognition (TSR), care identifică semnele de circulaţie de acces interzis și de limitare a vitezei şi alertează şoferul dacă nu respectă indicațiile, dar şi Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS), care înlocuieşte laserul cu infraroşu cu o cameră cu senzori, ceea ce facilitează lărgirea intervalului de viteză în care sistemul detectează alte vehicule.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

1 COMMENT

  1. Rent a car Bucuresti

    Cred ca va depasi cu mult performanta modelelor anterioare.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *