0

La multi ani DS … la cei 60 de ani !!! 1955 – 2015

La începutul anului 2015, primul an de existenţă ca marcă independentă, DS va lua parte la cea de-a 40-a ediţie a Salonului Retromobile de la Paris (Franţa), aniversând 60 de ani de DS. În intervalul 4-8 februarie 2015, pasionaţii de automobile au ocazia să descopere standul DS, amplasat în Centrul Porte de Versailles Exhibition şi de a descifra istoria legendarului model DS. Expoziţia DS, a beneficiat de un suport preţios din partea Amicales CITROEN dar şi a cluburilor de pasionaţi DS şi SM. Aceasta va reuni cinci modele legendare precum şi ultimele creaţii ale Mărcii, DS 3 CABRIO în versiunea Ultra Prestige.

Salonul Rétrombile reuneşte pasionaţi de maşini retro din întreaga lume şi reprezintă pentru marca DS ocazia perfectă de a se adresa publicului larg. Astfel, prezentă pentru prima dată ca marcă independentă, DS va expune o selecţie de modele emblematice ale epocii DS, la 60 de ani de la debutul legendarului model, în cadrul Salonului Auto de la Paris din 1955. Standul DS va găzdui două modele SM precum şi un autovehicul comercializat în prezent: DS 3 CABRIO.

Nu în ultimul rând, modelul avangardist DS 3 CABRIO ULTRA PRESTIGE va fi expus alături de aceste modele legendare, insuflat de acelaşi material genetic ca şi seriile DS şi SM.
Rétromobile se deschide publicului larg, miercuri 4 februarie 2015.

Născută la Paris, marca franţuzească DS a luat fiinţă, oficial, la 1 iunie 2014. Principalul obiectiv: acela de a reînvia tradiţia gamei premium în industria auto din Franţa. Inspirată din înalta expertiză franţuzească, DS duce mai departe valorile inovaţiei şi unicităţii mostenite de la primul DS din 1955. Concepută pentru acei clienţi dornici să se afirme, gama DS include DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS (comercializat exclusiv în China) şi DS 6 (comercializat exclusiv în China. Gama propune autovehicule, care se disting prin stilul aparte, rafinamentul în cele mai mici detalii, materialele nobile şi tehnologiile inovatoare, precum ansamblul de propulsie diesel Hybrid4, ce echipează versiunea DS 5. Disponibilă în Europa, în magazinele DS, la standurile de prezentare dedicate, din cadrul reţelei CITROËN, DS deţine propria reţea de puncte de vânzare în China. DS reprezintă astfel, pentru clienţii săi, o experienţă a Mărcii care depaşeşte produsul în sine, graţie ofertei exclusive de servicii premium, în special prin clubul DS PRIVILÈGE. Pâna acum, Marca înregistrează un număr de 500.000 de unităţi vândute de la lansare.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *