În ciuda faptului că Hyundai abia a anunțat noua marcă de lux Genesis, Kia continuă dezvoltarea modelului Cadenza. Sud-coreenii au făcut publice câteva randări cu noul design al acestui model care urmează să fie lansat anul viitor.
O dată cu redesenarea designului cresc și așteptările acestui model. Noua Cadenza se vrea a fi un rival al mărcilor premium, precum surata ei de la Hyundai. Imaginile publicate ne arată un model demn de categoria premium, dar care împrumută mai multe elemente vizuale de la viitorii competitori. Față de prima generație, liniile ascuțite domină linia de design alături de grila radiatorului care a devenit emblematică pentru constructorul sud-coreean.
În ceea ce privește interiorul, Kia se angajează să folosească materiale care să se ridice la standardele segmentului din care noua Cadenza va face parte. Așadar, ne putem aștepta la tot ce e mai bun, dar la un preț mult mai mic față de alternativele nemțești. Această schimbare vine în urma vânzărilor slabe ale primei generații care nu s-au ridicat la așteptările asiaticilor.