Închide
Photo of 3 cats
Închide
Photo of 3 cats
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Photo of 3 cats
Honda CR-V – FULL HIBRID

Honda CR-V – FULL HIBRID

SUV-ul hibrid reprezintă evoluția normală a nevoilor cumpărătorilor cotidieni. Tot mai mulți clienți caută să cumpere o mașină cu o gardă la sol generoasă iar sistemul de propulsie hibrid începe să fie din ce în ce mai important pentru cumpărători, având în vederea agresivitatea autorităților față de mașinile poluante. E normal să ne gândim la mașini mai prietenoase cu mediul înconjurător, la fel cum e normal să ne gândim la propriile nevoi atunci când căutăm SUV-ul hibrid adecvat.

Deși Honda nu are vechime în acest segment SUV cu sistem de propulsie hibrid, constructorul reușește câteva lucruri interesante cu CR-V.

Pentru început, este o mașină spațioasă cu loc berechet pe bancheta spate, totodată beneficiind și de o podea aproape perfect plată. Deși nu pare foarte important, e unul dintre acele lucruri fără de care nu mai poți trăi după ce ai încercat. Ocupanții banchetei îți vor fi recunoscători, mai ales dacă e vorba de adulți – al treilea pasager, cel de pe mijloc va sta la fel de relaxat ca ceilalți doi de lângă el, indiferent cât de lungă ar fi călătoria ce vi se așterne înainte. Tot la capitolul spațiu în habitaclu nu putem să nu amintim lipsa unui levier selector de viteze, astfel că acum consola centrală arată mult mai simplu, utilizând butoane pentru fiecare treaptă necesară (P, R, N, D). Deși este doar un mic detaliu, efectul este notabil.

Dacă mașina transportă doar doi ocupanți într-o vacanță la mare sau la munte, atunci e cazul să renunțați la a căuta cazare! Magic Seats, după cum le spune și numele, reușesc să creeze o platformă dreaptă când spătarele scaunelor sunt rabatate. Trebuie doar să iei la tine o saltea gonflabilă, câteva pături și CR-V se transformă repede în vehiculul ideal pentru explorat părți mai puțin cunoscute ale țării.

Părțile mai puțin accesibile nu vor reprezenta o problemă pentru CR-V hibrid, având în vedere că mașina vine, opțional, și cu sistem de tracțiune integrală. Constructorul nipon a ales o abordare clasică, dar în același timp mai fiabilă, de a implementa sistemul de tracțiune integrală – CR-V hibrid vine dotat cu un arbore cardanic ce transmite puterea și către puntea spate atunci când este nevoie. Majoritatea constructorilor, pentru a salva costuri, aleg să lase motorului cu combustie internă doar sarcina de a angrena puntea față, puntea spate fiind propulsată pur electric. Când un astfel de model este pus în modul “off road” mașina folosește motorul ca generator iar mașina se ajută de puntea spate electrică pentru a trece de obstacole. Ce se întâmplă dacă motorul electric nu are destulă putere sau, și mai rău, cedează complet? Nu ai tracțiune integrală. Honda a rezolvat această potențială problemă dotând CR-V hibrid cu arborele cardanic clasic: dacă se întâmplă ceva cu motorul electric, tu vei putea ieși din situația neplăcută din care te afli, fără probleme!

La drum întins CR-V hibrid este o mașină relaxantă la condus, iar în oraș vei fi surprins când motorul cu combustie internă se trezește la viață din când în când. Suspensia este gândită pentru confort iar acest lucru îi reușește din plin, însă nu te aștepta să nu existe deloc ruliu când ataci mai agresiv o serie de curbe.

Există trei moduri principale de condus: Sport – în acest mod cutia de viteze permite motorului să se tureze mai mult, asigurându-se astfel un răspuns rapid al accelerației; ECON – în acest mod accelerația este leneșă, dar motorul electric încearcă să preia cât mai mult din sarcina propulsiei, astfel diminuând consumul de combustibil fosil; EV – în acest mod mașina merge pur electric, dar doar pe o distanță mică de 3-4 km.

Prin noul CR-V hybrid, Honda oferă cumpărătorilor o alternativă excelentă, în același timp păstrând valorile ce a consacrat constructorul nipon: fiabilitate, calitate, ergonomie.

Photo of 3 cats
Photo of 3 cats