0

“Grow up.” o campanie revolutionara Mercedes-Benz

Mercedes-Benz marchează o nouă etapă în comunicarea de marketing, prin campania “Grow up”. Cele cinci modele din familia de autovehicule compacte – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și noul GLA – sunt protagonistele “Grow Up”. – cea mai amplă și neconvențională campanie din istoria brandului, din punct de vedere al focusului pe digital și al mecanicii de conținut. Astfel, Mercedes-Benz evidențiază dinamica pieței de potențiali clienți și evoluția strategiei de marketing, adaptată segmentului-țintă al campaniei – generațiile X și Y.

„’Grow up.’ este prima campanie pentru care a fost reevaluată și rescrisă identitatea de brand a Mercedes-Benz. Departe de a fi doar o campanie de promovare, ‘Grow Up.’ este un proiect care oglindește pasiunea pentru inovație a Mercedes-Benz – rescriind regulile, reinterpretând tradițiile, îmbinând modernitatea cu rafinamentul și preocuparea pentru oameni – toate, caracteristici comune Mercedes-Benz și noilor generații. Ne bucurăm că am dezvoltat și adaptat local această campanie specială, prin care ne vom maximiza impactul comunicării către noile generații,” a declarat Philipp Hagenburger, CEO & President Mercedes-Benz România, Managing Director Mercedes-Benz Cars.

Dezvoltată la nivel local pe amprenta campaniei globale, “Grow Up.” prezintă o nouă perspectivă asupra valorilor tradiționale, reinterpretându-le pentru a sublinia autenticitatea și modernitatea tinerelor generații și, deopotrivă, particularitățile și valorile progresiste ale familiei de compacte Mercedes-Benz. Strategia locală a campaniei este construită integral pe baza particularităților stilului de viață al tinerilor români.

Astfel, cele cinci modele de compacte Mercedes-Benz – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și noul GLA prind viață pe platforma digitală a campaniei – www.mercedes-benz.ro/growup, fiecare dintre cele 5 având asociate trăsături umane arhetipale, contemporane, ce reinterpretează valori tradiționale. Utilizatorii sunt încurajați să-și rescrie propriile reguli conform valorilor și cerințelor noilor generații.

Accesând platforma campaniei www.mercedes-benz.ro/growup, utilizatorii pot explora întreaga lume „Grow up.”. Campania pune în scenă și personifică fiecare dintre cele cinci modele din familia compactelor în filme de scurtmetraj. Acestea relatează poveştile contemporane ale unor tineri și adolescenţi, cu toate momentele euforice şi dramatice ale vieții lor. Astfel, este surprins și descris un nou univers powered by Mercedes-Benz, conceput pentru a inspira entuziasm în rândul generaţiei de tineri adulţi.

“Grow up.” a fost lansat pe plan internațional la începutul lunii martie, printr-un spot TV, cu rol de trailer al celor cinci episoade, stârnind astfel curiozitatea în rândul publicului larg şi îndemnându-i să descopere întreaga poveste. Cei interesaţi pot vizita platforma online www.mercedes-benz.ro/growup pentru a afla mai multe informaţii despre gama de modele compacte Mercedes-Benz, dar şi pentru a avea acces la informaţii despre campanie, aceasta fiind adaptată conform specificului fiecărei pieţe. Campania „Grow up.”, care va continua până la finalul anului, va avea în centru cele cinci modele din gama de compacte a Mercedes-Benz – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și noul GLA.

Mai multe informații despre “Grow Up.” sunt disponibile pe platforma campaniei: www.mercedes-benz.ro/growup/.

Mai multe informaţii despre Mercedes-Benz sunt disponibile online la: www.mercedes-benz.ro şi www.media.mercedes-benz.ro.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *