Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Excursie cu Audi Q7 e-tron quattro la Brașov [POV & Test Drive]

Excursie cu Audi Q7 e-tron quattro la Brașov [POV & Test Drive]

Cu siguranță v-ați imaginat când erați mici că locuiți într-un castel. Cum ar fi să conduci unul adus la zi din punct de vedere tehnologic?

Dacă cei de la Grand Tour făceau analogia dintre Bentayga și Palatul Buckingham, după excursia noastră până la Brașov pot spune că varianta testată este Castelul Bran motorizat și îmbunătățit cu tehnologiile actuale.

Sâmbătă dis-de-dimineață am mers la Autoworld și am făcut cunoștință cu marele Q. Chiar dacă am mai condus mașini hibride, senzația pe care o ai atunci când Castelul Bran o ia din loc fără să scoată vreun sunet. Rapid, l-am luat pe Clau ș-am pornit spre Brașov. De ce devreme? Pentru că, după cum îl știu eu pe Clau sigur aveam să ne oprim de câteva ori pentru fotografii pe drum. Și duși am fost…

După cum m-am așteptat, locațiile noastre pentru fotografiere au fost multiple. Dar așa am putut să observ comportamentul suspensiei pneumatice prezente pe modelul testat. În modul confort ascunde canalele turnate prost, șinele de tramvai sau alte imperfecțiuni ale suprafeței de rulare. În modul dynamic garda la sol se micșorează considerabil, iar în modurile allroad și offroad(lift) garda la sol crește destul de mult. Încă un lucru care mi-a plăcut și l-am considerat util este posibilitatea de a coborî doar suspensia spate, în cazul în care vrei să încarci obiecte mai grele în portbagaj.

Nu am pomenit modul de rulare exclusiv electric pentru că l-am folosit doar în Cluj. A fost făcut pentru a fi folosit în oraș și își face treaba bine. În modul hibrid, un computer decide în funcție de o multitudine de parametri care motor îl folosește, astfel că te vei trezi cu motorul termic oprit și pornit de foarte multe ori. Încă nu sunt sigur că acest lucru nu dăunează ansamblului propulsor.

Dar de ce am ales Audi Q7 e-tron quattro pentru excursia noastră la Brașov?

Sunt de părere că dimensiunile sale și modul în care se conduce se pretează la astfel de experiențe.  Portbagajul generos, spațiul interior în aceeași notă emană acest caracter al mașinii. Nu este făcut pentru mers tare pe trecători montane, ci este gândit cu o complet altă idee primară în cap: confortul. Ansamblul hibrid format dintr-un motor electric și unul V6 diesel este unic în clasa sa și se vrea a fi un mod de a salva motorizările de acest tip de la extincție.

Vezi galeria foto completa: Click aici! Vezi alte teste cu modele AUDI: Click aici!

Cauti un AUDI? Completeaza formularul si te ajutam sa iti gasesti unul: CLICK AICI!

reclama