0

Decapotabile sub 15.000 de euro!

Să zicem că cineva ar avea 15.000 de euro, o poftă incredibilă de mașini decapotabile și multă nehotărâre. Cum noi suntem gata să ajutăm pe oricine are o dilemă automobilistică, în articolul de față încercăm să găsim cele mai bune decapotabile până în 15.000 de euro, toate second-hand. Am ales să facem topul numai cu mașini second-hand pentru a putea profita de cât mai multe modele care au făcut istorie, multe nemaifiind în producție. Vom împarți topul nostru în 3 categorii: cabriolete cu 4 locuri, roadstere (cabriolete cu 2 locuri) și decapotabile clasice. Mașinile nu sunt puse în vreo ordine anume, singurele criterii fiind prețul și gusturile noastre. După fiecare nume al mașinii vom scrie și tipul de plafon: metalic (hard top) sau de pânză (soft top). Sperăm că după ce veți vedea acest top veți vrea să strângeți cât mai repede 15.000 de euro.

Decapotabile cu 4 locuri:

1.      Mini ONE (soft top). O marcă ce nu mai are nevoie de nicio introducere, Mini reușește în continuare să își bucure fanii, chiar dacă de-a lungul timpului, mașina a mai luat în greutate. Modelul găsit de noi (2008) are ceva kilometri la bord dar aspectul este neschimbat, într-un cuvânt: drăgălaș. Un cadou perfect pentru o fiică/soră/nepoată ce tocmai face 18 ani.

http://www.autovit.ro/mini-one-C33780512.html

mini-cabrio

2.      Volvo C70 (hard top). Campionii siguranței au reușit să îmbine utilul cu plăcutul în modelul de față: mașina este o decapotabilă spațioasă cu 4 locuri ce oferă confortul și siguranța legendare mașinilor constructorului suedez. Este o mașină destul de mare, un iaht pe roți cu un motor diesel în cazul nostru. Motorul poate fi puțin gălăgios, dar merită sacrificat sunetul pentru consumul mai mult decât decent.

http://www.autovit.ro/volvo-c70-C32393799.html

volvo-c70

3.      Saab 9-3 (soft top). Una dintre mărcile cu cei mai devotați fani, Saab reușește să îmbine un design interesant cu fiabilitate clasică. Mașina rezistă foarte bine trecerii timpului ceea ce o face să fie o investiție de viitor. Din nou, am ales un model diesel pentru un consum cât mai bun.

http://www.autovit.ro/saab-9-3-C34745900.html

saab-9-3-cabrio

4.      BMW 320 (hard top). E clar că v-ați așteptat că această mașină să ajungă în topul nostru și nu e de mirare. Românii sunt mari cumpărători de BMW și modelele decapotabile nu fac excepție. Punctul forte al celor de la BMW este plafonul care se pliază într-un mod foarte inteligent, astfel păstrând liber spațiul din portbagaj.

http://www.autovit.ro/bmw-320-C34567160.html

bmw-320-cabrio

5.      Renault Megane (hard top). Francezii au știut dintotdeauna cum să facă mașini care arată altfel față de competiție. Modelul de față se supune și el acestei reguli nescrise ale producătorului francez. O mașină cu putere mică (115 cai putere) dar cu potențial de distracție mare.

http://www.autovit.ro/renault-megane-C32457402.html

Renault-megane-cabrio

6.      Peugeot 308 CC (hard top). Dacă tot vorbeam de francezi, cei de la Peugeot ne arată cum pot transforma un 308 clasic (hatchback) într-un cabrio. Design-ul francezilor este din nou „altceva”, lucru ce poate fi bun pentru unii sau nu prea bun pentru alții. Ar putea fi clasificată ca mașină de fete dar chiar și așa, noi tot ne-am cumpăra-o.

http://www.autovit.ro/peugeot-308-cc-C34439952.html

Peugeot-308-cc

7.      Audi A3 Cabrio (soft top). A avea un Audi însemnă a arăta celor din jur că banii nu sunt neapărat o problemă și statutul social este un pic peste cel mediu. În România, majoritatea modelelor Audi de pe străzile noastre sunt limuzine mari cu motoare puternice conduse de oameni ce fac bani prin mijloace mai mult sau mai puțin legale. Noi suntem aici să dovedim că Audi poate face și mașini mai puțin intimidante, cum ar fi A3 Cabrio.

http://www.autovit.ro/audi-a3-C34659946.html

audi-a3-cabrio

8.      Volkswagen EOS (hard top). Germanii au încercat să ia cu asalt piața decapotabilelor accesibile atunci când au lansat acest model, fără să își dea seama că vor crea o mașină ce va fi apreciată în special de publicul feminin. Cu un design mai puțin impunător decât vărul sau A3 Cabrio, EOS își ia denumirea de la zeița zorilor din mitologia greacă. Noi am găsit un model sub 10.000 de euro.

http://www.autovit.ro/volkswagen-eos-C33586983.html

volkswagen-eos

9.      Fiat 500 Cabrio (soft top). Nu ne vom ascunde deloc de voi și vom spune din prima: ne place la nebunie modelul 500 al celor de la Fiat. Chiar dacă modelul de față nu este un Abarth (versiunea de top a modelului 500), nu putem contesta modul în care se prezintă această mașină. Arată ca o mică rachetă gata să își ia zborul. Și dacă asta nu era de ajuns, mai e și decapotabilă. Mașina perfectă pentru o escapadă în doi la Mamaia.

http://www.autovit.ro/fiat-500-C34654234.html

fiat-500-cabrio

10.      Jeep Wrangler (hard top). Puteam noi să îi uităm pe pasionații de off-road? Din întâmplare am găsit această mică bijuterie ce are și câteva modificări. Mașina pare întreținută foarte bine dar nu ne-ar fi milă să o aruncăm într-un șanț plin de nămol să vedem cum se descurcă deoarece suntem siguri că nu ar avea nicio problemă. Pe lângă toatea astea, are și instalație GPL.

http://www.autovit.ro/jeep-wrangler-C33835269.html

jeep-wrangler-cabrio

 

Decapotabile cu 2 locuri (roadstere):

1.      BMW Z4 (soft top). Pentru cei ce vor neapărat să aibă BMW scris pe capotă mașinii în timp ce le flutură părul în vânt, acesta este răspunsul: Z4. O mașină care încă mai impresionează prin prezență, tracțiune spate clasică BMW și rafinament ce se vede atât în interior cât și la exterior. Nu este o mașină foarte practică pentru oraș (motorul e destul de însetat) dar nu asta este scopul acestei mașini.

http://www.autovit.ro/bmw-z4-C34713713.html

bmw-z4

2.      Opel GT (soft top). Să fim serioși: Opel nu este chiar cea mai interesantă marcă din lume. Totuși, modelul GT aproape că ne face să ne gândim de 2 ori până să dăm la o parte constructorul german. Interiorul nu este la fel de rafinat ca al BMW-ului de mai sus dar motorul mic (2 litri) face această mașină să nu fie atât de costisitoare în oraș.

http://www.autovit.ro/opel-gt-C34605879.html

opel-gt

3.      Porsche Boxter (soft top). Cu toții visăm la un Porsche cel puțin o dată în viețile noastre. Boxter-ul nu este neapărat cea mai dezirabilă mașină a germanilor dar este un Porsche! La 9250 de euro! Mașina are câțiva ani în spate și un rulaj destul de însemnat. Dar este un Porsche! La 9250 de euro!

http://www.autovit.ro/porsche-boxster-C34734173.html

porsche-boxter

4.      Toyota MR2 (soft top). O mașină preferată de tuneri, Toyota MR2 menține statutul mărcii de autovehicule aproape indestructibile. Motorul mic (1.8 litri și 140 cai putere) și lungimea redusă a mașinii o fac perfectă pentru o decapotabilă de oraș. Piese pentru tuning încă se mai găsesc pentru acest model. Câteva din cele mai importante calități ale acestei mașini sunt: tracțiunea spate și motorul amplasat central (!).

http://www.autovit.ro/toyota-mr2-C34188844.html

toyota-mr2

5.      Mazda MX-5 (soft top). Cel mai vândut roadster din lume, din toate timpurile. O să vă lăsăm câteva secunde să rumegați ideea. Gata? Bun. Nu degeaba se vinde ca pâinea caldă această mașină, îndeplinește toate condițiile unei mașini distractive: tracțiune spate, decapotare ușoară, motor mic dar cu destulă putere (1.8 litri, 126 cai putere). Modelul pe care l-am găsit are un rulaj mic și arată foarte bine. Zoom-Zoom!

http://www.autovit.ro/mazda-mx-5-C34290012.html

mazda-mx5

6.      Alfa Romeo Spider (soft top). Am spus-o și o voi spune în continuare: Alfa Romeo este Ferrari pentru omul sărac. Voi spune fără nicio rușine că este preferata mea. Știu că motoarele sunt cam însetate, știu că uneori se strică mai repede decât ar trebui, știu, știu, știu. Lăsați toate astea la o parte și uitați-vă puțin cum arată. Acum puteți să-mi spuneți dacă sunt nebun sau nu.

http://www.autovit.ro/alfa-romeo-spider-C34742653.html

alfa-romeo-spider

 

Decapotabile clasice:

1.      Autobianchi Bianchina (soft top). Pentru că foarte puțini sunt cei ce știu această marcă, vă voi da câteva informații. Firma Autobianchi a fost creată de cei de la Bianchi (producători de biciclete) în colaborare cu Prielli și Fiat. Cei de la Fiat foloseau acest brand pentru a testa idei noi cum ar fi tracțiunea față sau panouri din fibră de sticlă. Bianchina a fost primul model al celor de la Autobianchi și era oferită ca „vehicul pentru timp liber” fiind mai scumpă decât Fiat 500. Mașina are un motor de 500 cm3 amplasat în spate și un design făcut pentru a atrage publicul feminin al vremii. Toată această istorie poate fi a dumneavoastră pentru 6.500 de euro.

http://www.autovit.ro/autobianchi-bianchina-C26794854.html

autobianchi-bianchina-cabrio

2. Citroen 2CV (soft top). Francezii au încercat să creeze o mașină pentru toată lumea atunci când au lansat 2CV-ul. Era destul de bine făcută pentru a merge pe drumuri rurale dar destul de cochetă pentru a merge la un picnic la sfârșitul săptămânii. Mașina putea fi decapotată și amândouă banchetele puteau fi scoase pentru a fi folosite în afara mașinii sau pur și simplu pentru a face mai mult loc în mașină. Modelul găsit de noi pare foarte bine întreținut și evocă spiritul perioadei.

http://www.autovit.ro/citroen-2-cv-C28351933.html

citroen-2cv

3. MG Midget (soft top). Un roadster clasic britanic, MG Midget este o mașină cu fani înrăiți. Britanicii le-au cumpărat într-una și încă le mai cumpără. Modelul găsit de noi este un Midget Mark III făcut original pentru piața Britanică (volan pe dreapta). Mașina a fost vândută în foarte multe exemplare pentru că nu are costuri de întreținere prea mari, consumul este redus și prezența este incredibilă. În opinia noastră, mașina clasică perfectă pentru mers la mare.

http://www.autovit.ro/mg-midget-C32888910.html

MG-midget

Sperăm că v-a plăcut topul nostru și că deja vă gândiți cum să faceți rost de 15.000 de euro. Până atunci, spuneți-ne în comentarii ce decapotabilă v-ați lua voi.

Pace și prietenie pe șosele!

 

 

Despre autor:

Ziua pasionat auto, noaptea actor, dar tot timpul cu 3 pedale și un volan la îndemână.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *