0

Afla ce pret are noul BMW Seria 5

Noul BMW Seria 5 se pregăteşte pentru debut. Modelul va fi prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Detroit, la începutul anului viitor şi va fi lansată pe piaţă pe 11 februarie, anul viitor. Noul BMW Seria 5 este disponibil începând cu 41250 Euro fără TVA pentru versiunea 520d.

De la început sunt disponibile 2 motorizări diesel şi două benzină, de 4 şi 6 cilindrii fiecare, cu puteri între 190 şi 340 CP. Pentru prima sunt disponibile încă de la lansare versiuni cu sistemul de tracţiune integrală inteligentă BMW xDrive pentru toate variantele de propulsoare, precum şi pachetul M Sport. Gama de motorizări va fi extinsă în martie 2017 cu BMW 520d EfficientDynamics Edition şi versiunea plug-in hybrid BMW 530e.

Noul BMW Seria 5 oferă un nivel fără precedent de tehnologi în segment. Acest lucru este reflectat şi în pachetul de echipări standard deosebit de bogat. Acesta include Sistemul de navigaţie Business, pachetul de servicii BMW ConnectedDrive pentru România, faruri LED integrale şi asistent fază lungă, asistent de parcare faţă şi spate, pilot automat cu funcţie de frânare.

Noul BMW Seria 5 marchează debutul celei de-a cincea generaţii BMW iDrive care vine cu un meniu revizuit pentru o ergonomie crescută. Icoanele din ecranul principal (pentru sistemul de navigaţie, funcţii entertainment, setări automobil, BMW Connected Drive etc.) sunt acum panouri active şi afişează informaţii precum harta sistemului de navigaţie în timp real. Acum ele pot fi aranjate după preferinţe utilizatorului. În versiune de top, sistemul iDrive foloseşte un ecran high-resolution de 10,25 ţoli (26,04 cm). Sistemul poate fi operat cu ajutorul controlerului cu touch, prin comandă vocală sau prin gesturi, dar şi prin funcţia touch a ecranului central iDrive. Sistemul oferă şi o altă soluţie unică în industria auto, integrarea wirless a funcţiei Apps. Astfel, o serie de aplicaţii de pe telefonul mobil pot fi folosite în sistemul iDrive al automobilului, fără a fi nevoie de o conectare cu cablu USB sau orice acţiune asupra telefonului.

Cea mai recentă generaţie a BMW Head-Up Display integral color are o suprafaţă de proiecţie care este mai mare cu 70% faţă de versiunea anterioară şi afişează semnele de circulaţie, lista de apeluri telefonice, posturile radio, piesele muzicale, instrucţiunile de navigaţie şi avertizările sistemelor de asistenţă. Este astfel cel mai complex şi avansat sistem HUD din segment.

Disponibil opţional, sistemul de sonorizare surround Bowers & Wilkins Diamond, cu tweetere dom din diamant, calitate excepţională a sunetului şi putere de 1.400 watt, dispune de soluţii Bowers & Wilkins precum tehnologia NautilusTM, pentru dispersia sunetelor de frecvenţă înaltă, tehnologia Kevlar® pentru sunete medii clare şi două subwoofere centrale cu structură Rohacell®. BMW Seria 5 şi BMW Seria 7 sunt singurele modele din lume care folosesc tehnologia Bowers & Wilkins Diamond pentru o claritate a sunetului de neegalat.

Portofoliul de sisteme de asistenţă a fost extins şi este cel mai bogat disponibil pe un model BMW. Acesta include Steering and Lane Keeping Assistant (asistentul de direcţie şi menţinere a benzii) care funcţionează acum până la viteze de până la 210 km/h şi pentru perioade semnificativ mai mari de timp. Alte funcţii noi de asistare sunt alături de asistentul de evitare prin schimbarea benzii, Lane Change Assistant (asistentul de schimbare a benzii, realizează autonom schimbarea benzii) şi Intelligent Speed Assist (asistentul inteligent de viteză / încorporează restricţiile de viteză în sistemul tempomat), Crossing traffic warning (avertizare privind traficul transversal), Priority warning (avertizare cu privire la drumul cu prioritate) şi Lane Keeping Assistant (asistent de menţinere a benzii) cu protecţie activă în caz de coliziune laterală. Automobilele BMW conectate semnalizează pericolele pe baza Car2X Communication.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *