Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Toyota, pe primul loc în topul brand-urilor auto pentru al 6-lea an consecutiv

Toyota, pe primul loc în topul brand-urilor auto pentru al 6-lea an consecutiv

Toyota și-a păstrat poziția de lider în clasamentul celor mai valoroase brand-uri auto, în timp ce surpriza a venit din partea Mercedes-Benz, care a surclasat BMW și a urcat pe locul 2. Între timp, Tesla a crescut valoarea mărcii cu 60% și s-a apropiat de Audi, la o diferență foarte mică, fiind pe locul 8.

Valoarea mărcii Toyota a crescut cu 5%, până la aproape 30 de miliarde de dolari, datorită cererii puternice pentru SUV-urile sale în Europa și Statele Unite și datorită consecvenței brand-ului, potrivit studiului BrandZ Top 100 Cele mai valoroase mărci globale lansat de cercetătorul de piață Kantar Millward Brown.

Mercedes-Benz, care a depășit marca BMW în vânzările de vehicule la nivel mondial în 2016 și 2017, și-a mărit valoarea comercială cu 9%, până la 25,7 miliarde de dolari. BMW a crescut cu 4%, ajungând la 25,6 miliarde de dolari în clasamentul valorii mărcii.

După o absență de doi ani, marca Volkswagen a intrat din nou în clasament pe poziția a 10-a cu o valoare de aproximativ 6 miliarde USD, de la 5,1 miliarde de dolari cât a înregistrat anul trecut. VW a renunțat la clasament în 2016 și 2017 din cauza reacțiilor negative în scandalul emisiilor. În septembrie 2015, constructorul auto a recunoscut că a folosit un „defeat device” la mașinile sale diesel pentru a falsifica testele guvernamentale de măsurare a emisiilor vehiculelor. În timp ce scandalul a costat VW amenzi de miliarde, clienții săi au rămas loiali.

reclama