Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

2016, cel mai bun an din istoria Porsche

2016, cel mai bun an din istoria Porsche

Cel mai de succes an din istoria companiei: în anul financiar 2016, Porsche AG a atins un nivel record al livrărilor, cifrei de afaceri, profitului operațional și numărului de angajați. Livrările au crescut cu 6%, la 237.778 de automobile, generând o cifră de afaceri de 22,3 miliarde de euro (reprezentând o creștere de 4%). De asemenea, profitul operațional a crescut cu 14%, până la 3,9 miliarde de euro. Rentabilitatea vânzărilor, în special, a înregistrat o creștere impresionantă, de la 15,8% (2015), până la 17,4%. Până la sfârșitul anului 2016, numărul de angajați Porsche a crescut cu 13%, la nivel global, până la 27.612 de persoane.

„Bilanțul financiar de succes al anului trecut atestă eficiența strategiei noastre. La Porsche, creșterea generează valoare adăugată. Ne concentrăm pe clienti mulțumiți, câștiguri solide și locuri de muncă sigure”, a declarat Oliver Blume, Președintele Boardului Executiv al Porsche AG, la conferința de presă anuală din Stuttgart-Zuffenhausen.

Porsche se pregătește pentru viitorul mobilității. Ca urmare, compania a crescut investițiile în cercetare și dezvoltare, iar în anul financiar 2016, valoarea a ajuns la 2,2 miliarde de euro. Constructorul auto investește în dezvoltarea de noi automobile plug-in hibrid și a modelului electric Mission E, precum și în procesul de transformare digitală. „Digitalizarea este mai mult decât o investiție în cele mai noi tehnologii. Aceasta deschide noi oportunități economice, crește beneficiile pentru clienți și eficientizează procesele”, explică Meschke. În 2016, compania a înființat Porsche Digital GmbH în Ludwigsburg și Digital Lab în Berlin. De asemenea, Porsche a achiziționat participații la fondul de capital de risc e.ventures și la furnizorul de servicii de parcare Evopark. „Pe termen mediu, ne dorim să generăm un procentaj de două cifre al vânzărilor obținute prin intermediul serviciilor digitale”, a spus Meschke.

Vezi testele noastre cu modele Porsche: https://eblogauto.ro/category/test-drive-porsche/.

AUTOR:

TAGS:

reclama