0

Vânzările Mazda România au crescut cu 45% în primul trimestru

Turbocon

Mazda România încheie primul trimestru din acest an cu o creștere de 45%, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut,
având un număr de 538 de unități comercializate, față de 371. Cel mai vândut model al constructorului nipon pe piața locală, în aceste trei luni, a fost SUV-ul compact CX-5, cu un total de 228 de unități comandate și o creștere de 189% în comparație cu același trimestru din 2017, când s-au vândut 79 de autoturisme. În top se află și SUV-ul de clasă mică CX-3, cu 117 unități vândute, mai mult cu
33% față de 2017.

„Mazda continuă să aibă o creștere importantă, cu două cifre, a vânzărilor și în primul trimestru din acest an, într-o piață extrem de competitivă cum este cea din România, iar SUV-urile CX-3 și CX-5 sunt modelele principale care au favorizat aceste rezultate foarte bune. Am deschis anul într-o notă pozitivă și ne propunem să menținem acest trend ascendent și pe viitor”, a declarat Cristian Rigu, Country
Manager Mazda România.

Și vânzările din luna martie au însemnat pentru Mazda un succes, cu un progres de 45 de procente față de aceeași lună din anul precedent. Motorul acestei creșterii a fost tot CX-5, cu un total de 92 de unități comercializate, ceea ce înseamnă un plus de 188% în comparație cu 2017.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *