Aflat în plină desfășurare, Salonul Auto de la Frankfurt a adus multe noutăți în industria auto, iar acum vom vorbi despre acestea.
Audi
Marca germană a venit cu multe lansări. Prima a fost cea a conceptului AI:Trail Quattro. Acest prototip este unul electric ce prezintă 4 motoare. Puterea maxima va fi de 435 CP și cuplu de 1.000 Nm. Pe lângă acestea are sistemul de tracțiune integrală Quattro, dar și sisteme de operare autonomă.
Audi a mai lansat și noul RS7 Sportback. Maşina vine cu un motor V8 de 4.0 litri TFSI ce prezintă 600 de CP și 800 Nm. Are și sistem mild-hibrid de 48 V. Tracțiune integrală Quattro plus o cutie automată în 8 trepte. 0-100 KM/H se poate realiza în 3,6 secunde, iar viteza maximă poate ajunge la 305 KM/H. Mașina va fi disponibilă pe piață de la sfârșitul anului.
BMW
Constructorul din Bavaria a adus două prototipuri. Primul este denumit Concept 4 și ne arată Cum se va prezenta viitoarea generație a modelului Seria 4. Date tehnice nu există, dar în evidenta iese grila frontală foarte mare cât și farurile led ale blocului optic frontal.
Totodată, nemții au prezentat un prototip al modelului X5. Se numește I Hydrogen Next și reprezintă un X5 ce va fi propulsat de un motor pe hidrogen. Detali tehnice nu se știu, dar lansarea unui model de serie va fi în 2022.
Byton
Un nou nume din China se lansează pe piața europeană, Byton. Modelul pe care l-au adus este M-Byte și este un SUV electric. Ca detalii tehnice, acest SUV va avea două versiuni. Prima vine cu o putere de 272 CP, motorul urmând să fie montat în spate, iar autonomia este de 360 KM. Versiunea a doua o sa aibă două motoare electrice, o putere de 408 CP, tracțiune integrala și o autonomie de 435 KM. Un aspect interesant îl găsim la interior acolo unde este prezent un ecran de 48 inch. Lansarea pe piața europeană va fi în 2021, iar prețul este de 45.000 de Euro.
Cupra
Spaniolii au adus la Frankfurt conceptul Tavascan Electric Concept. Va avea două motoare electrice în față și spate, putere de 306 CP și o autonomie de aproape 450 KM.
Honda
Japonezii au lansat versiunea de producție pentru modelul E, primul lor automobil electric. Prezintă două versiuni de putere, una de 136 CP și alta de 154 CP, autonomia fiind de 220 KM. Prețul de pornire pentru Honda E va fi de 34.000 de Euro.
Hyundai
Coreeni au venit cu 4 noutați. Începem cu noul i10. Modelul de oraș vine cu un aspect exterior plăcut și cu versiune sportiva N-Line. Motorul pe această variantă este un 1.0 de 100 CP și un cuplu de 172 Nm plus cutie manuală. Debutul lui i10 N-Line este programat pentru 2020.
Un alt model a mai primit un tratament sportiv. Este vorba aici de i30 N Project C. Hot-hatch-ul are acum elemente de caroserie mai ușoare, centrul de greutate a fost ușor modificat, iar sprintul spre 100 KM/H se va putea realiza în 6 secunde. La partea tehnică, mașina nu diferă față de un i30 N simplu. Va fi o ediție limitată la 600 de bucăți.
Hyundai a adus și un concept denumit 45. Prototipul prezintă direcția pe care constructorul dorește să o urmeze la capitolul design pentru viitoarele modele electrice. Detali tehnice nu se știu, dar conceptul arata foarte plăcut.
Încheiem prima parte cu un model de curse adus tot de Hyundai. Este vorba despre Veloster N ETCR. Divizia de motorsport își anunță astfel debutul în campionatul de turisme ETCR, acolo unde deja se află cei de la Cupra. Față de versiunea cu motor termic, Veloster N ETCR are motorul amplasat central, iar resursele sunt livrate prin puntea spate. Alte informații tehnice nu se știu, dar Hyundai va veni cu două modele de uzină la startul acestui campionat anul viitor. Linia de piloți este necunoscută momentan.
Mâine revenim cu partea 2!
ARTICOLE SIMILARE