Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Test Drive Skoda Karoq facelift 2024

Ar putea fi asta Skoda potrivită pentru majoritatea cumpărătorilor de crossover? Da, dacă au și o sumă frumușică de bani în buzunar. Ceea ce vedeți aici, costa 38.000 euro cu TVA inclus. Karoq pleacă, in Romania, de la 27.00, dar aceasta cu motorul 2.0 benzină, DSG 4×4 și nivel de echipare Sportline este 38.000 euro. Hai să vedem de ce vor cei de la Skoda aproape 40.000 euro din banii tăi greu munciți.

Mașina aceasta a fost lansată în 2017 și a primit un facelift in 2021. Atât de căutat a fost Karoq, încât în 2018 și 2019 Skoda a produs acest model in alte 2 fabrici decât plănuise inițial. Acum au apărut modele noi pe piața auto, așa că trebuie să ne întrebăm – merită aproape 40.000 euro acest model?

Exteriorul este exact cum te-ai aștepta, acest Nardo Grey este o culoare căutată în ultima vreme. Facelift-ul are stopurile și farurile redesenate, dar per total, cred că cel mai interesant truc al lui Kodiaq este că pare o mașină mică, dar de fapt nu este. Gardă la sol e de 172 MM, deci bordurile și offroad-ul ușor nu vor reprezenta probleme.

Portbagajul are o capacitate de 512 litri, iar cârligele și alte astfel de accesorii fac totul mai practic.

Interiorul – tipic Skoda, sau Volkswagen, este foarte bine pus la locul lui, aproape cu un iz de premium de la Audi. Volanul are o finețe, parcă e catifelat, butoanele au o siguranță în apăsare, totul debordează de calitate. Și ar face bine să fie așa, având în vedere prețul de 38.000 euro.

Când conduci in oraș, vei vedea că DSG-ul in 7 trepte se simte ca la el acasă aici, făcând tot posibilul sa nu smucească la viteze joase și, din punctul meu de vedere, așa îți dai seama dacă o cutie automată face ce trebuie – o arunci in trafic greu si îi observi comportamentul.

Confortul este mai mult decât adecvat clasei, mașină are suspensie independenta la puntea spate, un multi link cu 4 brațe, chiar. Amortizoarele sunt foarte relaxate, astfel că denivelările din oraș, nu înseamnă nimic.

Consumul – nu te aștepta să scapi fără 9.5 litri/100 km în oraș, dacă mergi mai tare.

Motorul de 2.0 și 190 cai putere atinge sută în 7 secunde! Un motor turbo în 4 pistoane, ce propulsează aceasta caroserie până la 100 km/g în ritm de hatchback foarte rapid de acum 10 ani. Nu e rău deloc ce reușește să facă acest propulsor în această caroserie.

La drum întins, mai ales dacă îți place să ataci virajele sportiv, să știi că nu prea e cazul. Există ruliu și el își face simțită prezența când forțezi mașina.

Scaunele sunt foarte confortabile și zgomotul din habitaclu e redus, deci nu trebuie decât să te bucuri de Karoq și ceea ce are de oferit.

CONCLUZII

Nota:

Galerie foto Facebook