1

Test Drive Renault Trafic Combi 1.6 DCi Twin Turbo 140 CP: autoutilitara care poate fi mai mult!

Nimeni nu poate spune despre Renault Trafic ca este o masina care sa evoce sentimente si trairi interesante, din simplul motiv ca este o simpla dubita. Dat fiind acest lucru, noi ne-am gandit sa ii dam Trafic-ului un pic de personalitate, asa ca l-am luat la o plimbare cu mai multi prieteni si am testat masina, judecand dupa capabilitatile ei de a transporta pasageri in confort cat mai mare. Doar pentru asta e facuta, nu?

Motor/Cutie: Masina testata de noi a beneficiat de cel mai puternic motor oferit de francezi: 1.6 diesel, TwinTurbo, 140 cai putere si 340 Nm la doar 1500 rpm. Toate aceste performante erau puse pe sosea cu ajutorul unei cutii manuale in 6 trepte. In ciuda faptului ca cele doua turbine suna ca si cum ar fi prea mult pentru o astfel de masina, cuplul mare al motorului diesel si etajarea buna a turbinelor permit acestei masini sa aiba o plaja larga de cuplu, ceea ce pentru un automobil atat de mare este ideal. Acum, nu voi sustine ca aceasta dubita are caracter sportiv, dar pot spune ca in oras nu imi era deloc rusine sa ma infig la semafoare alaturi de masinile mai mici cu 5 locuri. In mare parte, masina a fost condusa in oras si am ajuns sa apreciez acest diesel TwinTurbo.

renaul-trafic-combi-eblogauto-2

Consum: Francezii estimeaza un consum urban de 7.2 l/100 km pentru varianta dCi 140 TwinTurbo. Eu am reusit un consum real de 8.8 l/100 km, ceea ce nu este foarte departe de estimarile celor de la Renault, mai ales ca nu pot spune ca am incercat sa conduc “la consum”. Da, am pastrat sistemul Stop&Start pornit, dar cand venea vorba de plecari de la semafor, nu imi era rusine sa apas pedala chiar daca eram intr-o dubita.

Tehnologie: Nu stiu cum sunteti voi, dar eu cand ma gandesc la o dubita nu iau deloc in calcul faptul ca ar putea avea cine stie ce dotari high tech (asta daca nu ma gandesc la Mercede-Benz V Klasse, dar asta e o alta poveste). Intrand in noul Trafic am fost placut surprins sa aflu ca este binecuvantat cu sistemul de infotainment Renault R-link si ca masina are camera pentru marsarier. Avand in vedere dimensiunile masinii, camera pentru marsarier este mana cereasca. Sistemul R-link este la fel de usor de folosit cum ne-am obisnuit pana acum si completeaza foarte bine design-ul interior al acestui automobil.

renaul-trafic-combi-eblogauto-1

Interior: Fiind o masina utilitara, noul Trafic trebuie sa ofere confort atat pentru sofer cat si pentru cei 7 pasageri pe care poate sa ii transporte. In fata, apreciez ca cei de la Renault au pus pe bord un suport pentru telefon, iar spatiile sunt destul de multe si variate. Pasagerii dispun si ei de scaune confortabile dar nu au la indemana foarte multe spatii de stocare. Masina primeste un punct in minus la interior pentru scaunele care au baza descoperita, asa ca daca scapi ceva pe jos o sa intre sub banchetele spate si va trebui sa te chinui sa cauti orice ai scapat printre multe picioare de scaune.

renaul-trafic-combi-eblogauto-3

Pret: Dupa cum am spus si in review-ul filmat, masina testata de noi are un pret de 31.000 de euro cu TVA inclus. Cel mai ieftin model, 1.6 dCi 90 cai putere porneste de la 24.180 de euro. Pretul nu este foarte mic, avand in vedere ca Opel ofera modelul Vivaro care este practic aceeasi masina ca Traficul, dar la un pret mai mic. Daca sunteti in cautare de o autoutilitara care sa transporte cat mai multi oameni, va recomand sa va uitati si la ce ofera cei de la Opel. Daca vreti ceva cu finisaje mai frumoase, dar si cu un pret mai mare, puteti incerca si noua gama Mercedes-Benz Vito Tourer.

PRO: spatiul interior, motorul, agilitatea

CONTRA: materialele la interior, finisajele interioare, pretul

Galeria foto o puteti vedea accesand urmatorul link: http://on.fb.me/1Q9CqeZ

Rating Editor
  • NOTA
Scor total
Rating Utilizator
  • NOTA
Scor total
Despre autor:

Ziua pasionat auto, noaptea actor, dar tot timpul cu 3 pedale și un volan la îndemână.

1 COMMENT

  1. Andrew

    Pretul putin cam mare pentru un Renault

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *