0

Test Drive Jeep Compass 2.0 Multijet 140 4×4 LIMITED 2017 [REVIEW]

Turbocon

Jeep Compass se doreste a fi cel mai accesibil model de la producatorul american. Acesta ne promite capabilitati pe drumuri accidentate cat si dexteritate in jungla urbana.

Nivelul de echipare ce l-am avut in teste a fost cel „LIMITED” acesta vine cu un motor 2.0 Multijet cu 140 CP si o cutie automata in 9+1 trepte. Cei 140 de CP sunt indeajuns pentru cele 1615 kg si chiar se simte rapida in extraurban si iti permite sa te strecori prin traficul urban. Are un consum mixt declarat de 5,7 l/100km, dar eu personal am avut unul de 7 l/100km, ceea ce nu e chiar atat de mult.

Are o tinuta de drum si un comfort foarte bun, e silentioasa, in interior motorul auzindu-se undeva peste 3000 de ture, si nici pe teren accidentat nu am avut galagie in interior, iar la o viteza de 140-150 km/h iarasi nu am auzit mai nimic. Are sistem activ de mentinerea a benzii de rulare (keep lane assist), cruise control cu limitator de viteza, sistem de avertizare coliziune frontala si preferata mea Hill Holder (sistem de asistenta la plecarea din rampa), dotari ce iti fac orice calatorie mai sigura si mai comfortabila.

La interior, masina se simte luxoasa, scaunele din piele sunt foarte comfortabile si ai destul loc in fata cat si in spate. Bordul este de asemenea fabricat din materiale de calitate si nu se simte saracacios la atingere iar ornamentele piano black ies in evidenta si te trimit cu gandul la o clasa premium, volanul are destule comenzi pe el ce sunt foarte intuitive si este fabricat dintr-o piele calitativa ce este foarte placuta la atingere. Din interior ai o vizibilitate buna ce te ajuta in trafic dar si pe drumuri accidentate.

Jeep Compass e o masina moderna cu foarte multe gadget-uri, iar pachetul „infotainment” (sistemmultimedia sidenavigatiecudisplay tactil de 8.5, Apple car si Android Auto, sistem acustic premium Hi-Fi BEATS cu 9 difuzoare) merita fiecare banut. Inafara faptului ca ai aplicatii pentru off road ,travel link, condus economic, etc, mai este sunetul… Sunetul este de o calitate superioara ce m-a dat pe spate, totul fiind exact asa cum am simtit nevoia, un bas puternic cu medii si inalte ce se acompaniaza perfect.

Cand vine vorba de siguranta, aceasta nu se lasa mai prejos, aceasta are seat bealt reminder, centuri de siguranta cu pretensionare si limitator de sarcina, sistem ISOFIX pe bancheta posterioara, sistem de avertizare si franare la coliziunea frontala, sistem activ de mentinere a benzii de rulare ( lane keep assist ), airbag-uri laterale anterioare, airbag-uri frontale, sistem de asistenta la plecare din rampa ( Hill Holder ), ESP (ce include ERM, ABS, BAS, TCS), sistem de control al tractiunii Selec-Train in 4 moduri selectabile (AUTO, SNOW, SAND, MUD). Toate aceste sisteme reflecta in testele EURONCAP, aceasta luand 5 stele din 5 si demostrand ca noul Jeep Compass este o masina sigura.

Cel mai ieftin nivel de echipare este cel „Sport” (23.310 TVA inclus) motor 1.4 M-air 140 CP 4X2 ce are o cutie manuala in 6 trepte si cel mai scump este cel „Limited” (34.533 TVA inclus) 2.0 M-Jet 170 CP 4×4 ce are o cutie automata in 9 trepte. Vezi oferta completa sau programeaza-te la un test drive la dealer-ul local, Autotivoli.

In Concluzie Jeep Compass, este o masina ce scoate spiritul de aventura din tine, e placut de condus in oras, intr-o excursie cu familia saue teren accidentat in weekend-uri, cand pur si simplu vrei sa vizitezi locuri noi. Este o masina ce se face remarcata in trafic (lumea chiar intorcea capul), e destul de rapida cu un consum acceptabil, are foarte multa tehnologie deci nu te plictisesti la volan, dar mai ales e comfortabila. Pe scurt e o masina ce mi-ar placea sa o folosesc zi de zi.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *