0

Test Drive Ford Ecosport – Prima impresie 2018

Aboneaza-te!

Bun, hai sa va zic pe scurt cum este noul Ecosport. Ambele motoare de 1l pe care le-am condus de 125 respectiv 140 de cai sunt bine dimensionate pentru dimensiunile masinii. Nu vei avea nevoie de mai multa putere in exploatarea normala a masinii. Pentru versiunea de 125 cp poti opta si pentru o cutie automata, dar cutia manuala cu 6 rapoarte pe care am testat-o este precisa si cu o cursa scurta. Astfel, cutia automata aduce un plus doar la capitolul confort. Sistemul de franare se va ridica la asteptarile tuturor pentru ca reuseste sa opreasca masina intr-o distanta mai scurta decat te-ai astepta de la o masina din acest segment.

Alaturi de noul Ecosport te vei putea aventura si intr-o sesiune usoara de offroad. Aici principalul atu al masinii este garda la sol,
pentru ca clasa din care face parte denota o uzanta urbana a masinii nicidecum drumuri forestiere, dat fiind faptul pentru care Ford a dotat Ecosport cu tractiune integrala doar pe motorizarea diesel.

La interior Ecosport pluseaza cu spatiile de depozitare, dar vine si cu doua minusuri substantiale: plastice tari si vizibilitate redusa in fata. In ceea ce priveste plasticele, se putea si mai bine, dar nu este atat de grav, iar la capitolul vizibilitate, problema se ridica la stalpul parbrizului care este de dimensiuni generoase. Acest fapt duce la dificultati de asigurare in oras.

Pachetele de dotari sunt generoase, avand incluse si optionale precum volan incalzit, un mare plus in aceasta perioada a anului. Parteneriatul cu Bang&Olufsen continua si Ecosport va putea fi dotat si cu un sistem cu 10 difuzoare care dezvolta o putere de 675 de wati.

Pentru ca am avut parte de drumuri virajate consumul mediu a crescut putin pana la 6.6 l/100km, fata de 5.2 litri la suta promisi de americani. Portbagajul de 356 litri nu este cel mai mare din clasa, dar este o imbunatatire fata de vechea generatie.

Pretul de pornire pentru EcoSport este de 15.400 euro cu TVA, dar cei de la Ford vin cu o oferta de lansare mai mult decat generoasa: discount 450 euro din costul oricarui pachet de dotari, fie el Titanium sau STline. Vom reveni in mod sigur cu un review complet pentru acest model.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.