DS7 facelift nu reprezintă o schimbare majoră de paradigmă pentru SUV-ul francezilor și acesta este cel mai bun lucru pe care îl putem spune despre DS7 2023. Lăsând la o parte câteva elemente stilistice redesenate, caracterul modelului a rămas același – o mașină confortabilă ce te face să te simți ca și cum te-ai afla în ceva dintr-o clasă superioară.
Confortul este la el acasă, dar rețeta nu este la îndemâna oricui, ceea ce face DS7 unic în segment. Active Scan Suspension este o inovație DS ce constă într-o cameră ce se află în partea din față a mașinii și “citește” drumul, pregătind amortizoarele să preia orice șoc se vede la orizont. Nu vei simți niciodată acest sistem cum își face treaba, dar vei resimți rezultatele acestei tehnologii – în oraș vei putea trece peste linii de tramvai sau alte denivelări de acest gen cu ușurință sporită și viteză mai mare decât ceilalți participanți la trafic. Unde mai pui că acest sistem nu presupune instalarea de suspensie bazată pe perne de aer, acestea din urmă fiind costisitoare de înlocuit în cazul unei funcționări defectuoase.
Interiorul este plin de piele plăcută la atingere, iar finisajele sunt pe măsură. Din punctul meu de vedere, ceasul analog BRM ce se află pe mijlocul consolei nu se potrivește atât de bine în habitaclu, dar aceasta este o observație minoră. Aș minți dacă aș spune că nu mă simt excelent pe scaunul unui DS7 doar pentru că ceasul BRM se ridică din consolă atunci când pornești mașina. Cred că interioarele DS-urilor vor îmbătrâni foarte frumos, iar scaunele sunt la fel de confortabile precum suspensia.
Cu 300 de cai putere la piciorul drept și o accelerație incredibilă de 6 secunde de la 0 la 100 km/h, DS7 E-Tense 300 4X4 te va uimi atât atunci când ai nevoie de putere în linie dreaptă, cât și atunci când vrei să utilizezi bateria acestui plug-in hibrid pentru a te propulsa circa 40-45 km pur electric.
Nota: