0

Test Drive Citroen C4: Tanarul burlac

Da! Este o masina perfecta pentru cei burlaci fiind atragatoare de priviri si nu numai :). Liniile caroseriei te fac sa crezi ca te vei urca intr-o masina sexy, nervoasa si sportiva. Motorul este unul 1.6l HDI de la PSA cu 110 CP. Sunt fan declarat al motoarelor diesel, in special a celor HDI, dar acesta m-a dezamagit putin pentru ca in unele momente cuplu motorului nu era la fel de zvelt precum il cunosteam.
 
Interior-ul este unul fermecator si predestinat fanilor de gadget-uri. Pur si simplu simti la acest model din plin abuzul tehnologic si al comenzilor electronice. Nu vedem nimic cu limbi, rotund sau macar un ceas acolo. Toate afisajele sunt electronice…ca o paranteza, ma mir ca au lasat volanul rotund si nu l-au inlocuit cu vreo maneta (apreciez renuntarea la butucului fix al volanului). Daca in partea volanului, bordul este plin de tehnologie, partea centrala este mult mai prietenoasa si intuitiva. Calitatea materialelor este una foarte buna in special textura bordului ce imita pielea prin plansa moale foarte utila in cazul unor accidente ce implica deformarea bordului. De apreciat la acest model este pozitia de condus, prezinta o vizibilitate sporita in fata dar luneta spate lasa mult de dorit.
 
 
Pentru traficul urban, c4 se comporta admirabil iar dimensiunile lui iti ofera un avantajul unei parcari rapide. Directia precisa ajuta si ea la evitarea unor obstacole ce pot apare.
 
In afara orasului C4 nu te solicita prea mult oferindu-ti destul spatiu, atat soferului cat si pasagerilor iar la viteze ceva mai mari, masina iti ofera o senzatie de siguranta in curbe ceva mai periculoase, lipindu-se de drum.
 
PRO: Dotarile electronice multiple si nivelul de configurare, fiabilitatea motorului diesel HDI, confortul in interior, spatiul generos al portbagajului si calitatea materialelor folosite in interior.
 
CONTRA: Cuplu motorului nu se prea impaca cu masina, riscul crescut al deficientelor pe partea electronica (o problema inca de actualitate la PSA) si pretul ridicat.

de Drilea C. Robert
Tag-uri: , ,
Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *