Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Test Drive Cadillac XT4

Pentru prezentarea de astăzi am făcut cunoștință cu noul Cadillac XT4, cel mai mic SUV al celor de la Cadillac, care are două niveluri de echipare disponibile: Sport și Premium Luxury. Mașina pe care am avut-o la test are echipare Sport.
Dacă sunteți curioși de diferențele de continent pe care le prezintă această mașină, în principiu singura diferență ar fi că la noi mașinile vin cu pachet export, iar asta înseamnă în primul rând că avem culoare galbenă la semnalizatoare.

XT4 vine echipat cu un motor de 2.0 turbo, care dezvoltă 230CP și pune la dispoziție un cuplu de 350Nm (și apropo de această valoare a cuplului, să știți că de la asta vine sigla 350T de pe spate).
Aceste valori oferite de motor reușesc să scoată un timp de 7,3 secunde până se atinge viteza de 100km/h, ceea ce, din teren, vă spun că se simte ca o mașină suficient de rapidă, cu toate că nu vorbim de un autovehicul de la care să avem pretenții de performanță de viteză.

În același timp, XT4 este și o mașină confortabilă. Deși am precizat că este cel mai mic SUV al celor de la Cadillac, ei se laudă cu cel mai ofertant spațiu la picioare pentru pasagerii de pe bancheta spate, din clasa sa.
La starea de confort a pasagerilor contribuie și suspensia care deși este activă Sport este una suficient de confortabilă. Scaunele sunt și ele confortabile, au și încălzire și ventilație, și au de asemenea funcția de masaj!
Din categoria “siguranță”, dar până la urmă tot pentru confortul pasagerilor, Cadillac XT4 este echipat și cu o mulțime de sisteme de siguranță, alerte care se simt în scaun când intră în funcțiune, senzori și camere care oferă o viziune de 360 de grade.

În ceea ce privește experiența de condus, după cum am precizat mai sus, Cadillac XT4 este o mașină suficient de rapidă, confortabilă, plăcută la condus datorită cutiei automate de viteze în 9 trepte care face trecerea într-un mod lin. Cei 350Nm cuplu se simt bine atunci când accelerezi, iar pedala de frână este suficient de rigidă încât să te încrezi în faptul că atunci când frânezi, mașina o sa reacționeze “în timp real”, direct proporțional cu apăsarea pedalei.

Despre toate acestea, dar și despre alte detalii puteți afla urmărind clipul nostru de pe YouTube!

CONCLUZII

Nota:

Galerie foto Facebook